اطلاعات ایستگاه‌های اتوبوس لس‌آنجلس خورشیدی می‌شود

مدیران لس‌آنجلس در آمریکا در نظر دارند از صفحات دیجیتالی در ایستگاه‌های اتوبوس سراسر شهر بهره گیرند که نیروی لازم خود را از خورشید تامین می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی به منظور تسهیل تردد و تشویق بیشتر مردم به عبور و مرور از طریق وسایل نقلیه عمومی با هدف مبارزه با تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا از مهم‌ترین اهداف مدیران لس‌آنجلس برای نصب صفحه‌های نمایش دیجیتالی جدیدی در سراسر شهر است که از نیروی خورشیدی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود بهره می‌گیرد. این صفحه‌های دیجیتالی اطلاعات زمان واقعی را در مورد لحظه دقیق ورود اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها و حرکت به سمت ایستگاه‌های بعدی را نمایش می‌دهد و از این طریق به کاربران این وسایل نقلیه در استفاده بهینه از زمان خود کمک می‌کند.

طرح خورشیدی‌سازی صفحه‌های نمایش دیجیتالی سامانه حمل‌ونقل شهری پس از ارزیابی دستگاه‌های مختلف طی یک دوره آزمایشی رقابتی شش ماهه به مرحله اجرا درآمد و به سرعت نصب تعداد بی‌شماری از این دستگاه‌ها را در ایستگاه‌های مرکز لس‌آنجلس به دنبال داشت.

عملکرد صفحه‌های دیجیتالی خورشیدی

صفحه‌های نمایش جدید لس‌آنجلس در دو اندازه ۱۳ اینچ و ۲۳ اینچ در ایستگاه‌های مختلف شهر نصب و به دنبال آن، دسترسی به داده‌های آن از طریق فناوری ابر-محور امکان‌پذیر شده است. جالب است بدانید که سازندگان این صفحات نمایشی ادعا کرده‌اند که اطلاعات روی صفحه‌ها از زاویه‌های مختلف قابل مشاهده خواهد بود که این قابلیت امکان دسترسی به داده‌ها را برای مسافران در تمام اطراف صفحه فراهم می‌آورد.

سامانه اتوبوس‌رانی نسل جدید

اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های تردد در ایالات متحده آمریکا به‌شمار می‌رود که ۸۸ شهر و روستای کشور را از خدمات خود بهره‌مند می‌کند. سفر از طریق اتوبوس‌های این سامانه در هر سال به بیش از ۱۹۸ میلیون مورد می‌رسد و به همین دلیل، کیفیت سفر و خدمات آن برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این راستا، مدیران ادعا کرده‌اند که نیازهای کاربران اتوبوس‌های عمومی را از طریق بهبود خدمات خود در اولویت برنامه‌های شهری قرار خواهند داد تا به دنبال آن، نه‌تنها رضایتمندی کاربران را افزایش دهند، بلکه شهروندان بیشتری را به جایگزینی تردد از طریق خودروهای خصوصی خود با این وسایل نقلیه سبز تشویق کنند.

نمایش خورشیدی اطلاعات ایستگاه‌های اتوبوس در لس‌آنجلس

کد خبر 662526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.