موافقت اعضای شورای شهر اردبیل با تملک باغ شریعت

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تغییر کاربری و فروش زمین‌ها در راستای توسعه فضای سبز به‌واسطه تملک باغ شریعت حدفاصل میدان بسیج تا ارتش موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب فتحی امروز _یک‌شنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری پیرامون لایحه فروش چندین قطعه زمین توسط شهرداری به جهت تملک باغ شریعت اظهار کرد: زمین‌های قطعه‌بندی شده در خیابان عطایی از ابتدا کاربری فضای سبز داشت.

وی افزود: با توجه به نزدیکی منطقه به شورابیل و اینکه شورابیل دارای فضای سبز است، با تغییر کاربری و فروش این زمین‌ها در راستای توسعه فضای سبز به‌واسطه تملک باغ شریعت حدفاصل میدان بسیج تا ارتش موافقت شد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: این لایحه یکی از بهترین لوایح شهرداری در راستای رفع دغدغه شهروندان و توسعه فضای سبز شهری است که تمام اعضای شورای اسلامی شهر موافق آن هستند.

وی ضمن تشکر از شهردار اردبیل برای پیگیری‌های ملی خریداری و تملک این باغ تصریح کرد: تملک این باغ کارنامه خوبی برای دوره ششم خواهد شد؛ در حال حاضر باغ شریعت در تملک اشخاص است و شهرداری حق ورود به آن را ندارد اما شهرداری آمادگی هرگونه خدمات حتی آبیاری باغ را دارد.

فتحی با اشاره به بازگشایی خیابان ۱۴ متری از میدان ارتش به سمت خیابان آب توسط شهرداری به‌عنوان نخستین اقدام برای تملک باغ، گفت: جا دارد از تلاش‌های شهردار ساعی اردبیل در این راستا قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: از رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در خواست می‌کنم، نسبت به حضور حداکثری خبرنگاران در جلسات رسمی شورا و حتی در کمیسیون‌ها تمهیدات لازم را فراهم کند، چراکه حضور خبرنگاران منجر به پویایی جلسات، تنوع اخبارها و انتشار به موقع تمام خبرهای جلسات به شهروندان خواهد شد.

کد خبر 662509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.