خدمت‌رسانی ویژه به زائران و مجاوران حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تلاش شده است در دهه کرامت امسال براساس هماهنگی‌های انجام شده با تمام مجموعه‌های مدیریت شهری، انجام اقدامات گوناگون و برگزاری رویدادهای مختلف، خدمات مطلوبی به زائران و مجاوران حرم رضوی ارائه شود.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراسم اذن خدمت بیش از چهار هزار نفر از پاکبانان، باغبانان و آتش‌نشانان مشهدی با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری در نخستین روز دهه کرامت با هدف ارائه خدمت ویژه به زائران و مجاوران رضوی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که صبح امروز در عرصه میدان شهدا آغاز شد، بیش از چهار هزار نفر از نیروهای خدمات شهری با شاخه‌های گل در دست از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند تا علاوه بر اذن خدمت گرفتن از امام رئوف در این ایام، میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) را محضر مبارک ولی نعمت‌مان امام رضا (ع) تبریک و تهنیت بگویند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: مولودی‌خوانی و سخنرانی مذهبی از دیگر برنامه‌هایی بود که پس از ورود این نیروها به بارگاه منور رضوی در صحن غدیر حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

خدمت‌رسانی ویژه به زائران و مجاوران حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت

نجفی خاطرنشان کرد: تلاش شده است در دهه کرامت امسال براساس هماهنگی‌های انجام شده با تمام مجموعه‌های تابعه مدیریت شهری، انجام اقدامات گوناگون و برگزاری رویدادهای مختلف خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود.

کد خبر 662506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.