کسب جایگاه سومی سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مرند-ارس

در مرحله نهایی مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مرند-ارس رکاب‌زنان سپاهان به مقام سوم دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله چهارم و نهایی سومین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان «مرند-ارس» روز شنبه با شناخت برترین‌ها و کسب جایگاه سومی تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید. گفتنی است تیم‌های تاشکند ازبکستان و «ای. اس. سی مانسترز» اندونزی در این رقابت‌ها مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود نیز بهتر از سایر تیم‌های هموطن خود، سکوی سوم را تصاحب کردند تا به عنوان بهترین تیم ایرانی این دوره لقب بگیرند.

همچنین ائلمان عابدی، رکاب‌زن تیم دوچرخه‌سواری سپاهان اصفهان نیز موفق شده بود با ثبت بهترین رکورد، پیراهن امتیازی (اسپرینت) این دوره را بر تن کند.

لازم به‌ذکر است سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس روز _چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ با حضور ۴۵ ورزشکار در آذربایجان‌شرقی آغاز شد و تیم‌های باشگاهی از اندونزی، ازبکستان، تیم‌های ملی عراق الف و ب، تیم دانشگاه آزاد تبریز، جلفا-ارس، مس رفسنجان و امیدنیا مشهد رقبای طلایی‌پوشان نصف‌جهان در این دوره بودند.

به گزارش ایمنا، تیم سپاهان اصفهان در این دوره با ترکیب ائلمان عابدی، علی توکلی، معراج صالح‌پور، یاسر سجاد، بنیامین حقیقی و ابولفضل عربی به‌عنوان ورزشکار و مهران اسماعیلی، محمد باقری، یاسر رضوانی و رسول خزائلی در قالب کادرفنی حضور یافت.

کد خبر 662412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.