معرفی بازی های محبوب برای تابستان 1402

کم کم امتحانات مدارس در حال انجام می باشد و طی روز های اخیر به پایان این ماراتن خواهیم رسید. با پایان امتحانات جذب بازی کننده برای بازی های دیجیتالی بخصوص بازی های اندروید افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

در این بین میخواهیم چند بازی جذاب را معرفی کنیم که میتوانند لذت تابستان 1402 را برای شما دو چندان کنند.

پابجی ، بازگشت یکی از بهترین ها :

پابجی موبایل سال پیش به صورت اتفاقی در داخل کشور محدود شد. این محدودیت تا روزهای اخیر ادامه داشت تا اینکه مسئولان امکان ارائه ی این بازی در دانلود ستنتر ها و وبسایت های دانلودی اندروید را صادر کردند.

پابجی یکی از بهترین بازی های بتل رویال می باشد که بیش از 500 میلیون بار فقط در فروشگاه گوگل پلی استور دانلود شده است و به بیانی بیش از 1 میلیارد بازی کننده دارد. در این بازی جذاب شما باید برای بقای خود بجنگید و تک به تک دشمنان را شکست دهید تا بتوانید زنده از بازی خارج شوید .

تیر اندازی ، حمله با چاقو و انواع اقسام ابزارهای دیگر ، رانندگی ، پرواز و ... از جمله مواردی می باشد که در این بازی قرار داده شده است تا جذابیت آن را دوچندان کند.

دانلود پابجی موبایل جدید بدون هیچ محدودیتی هم اکنون امکان پذیر است و در انجام بازی نیز با اینترنت داخل کشور به راحتی می توانید بازی را انجام دهید و پینگ مناسبی را نیز خواهید داشت.

کالاف دیوتی موبایل ، پرمخاطب و محبوب :

طی آماری که از سایت کافه اپس بدست آمده است، در سال 1401 بیشترین دانلود بازی های اندرویدی حرفه ای ، بازی کالاف دیوتی موبایل بوده است که به نوعی محبوبترین بازی اندرویدی بتل رویال نیز شناخته شده است.

این بازی امکان انجام به صورت بتل رویال و همینطور به صورت گروهی و شبکه ای را دارد و از این رو محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده است. شرکت اکیتویشن که سالهای بسیاری کالاف دیوتی را به بازار عرضه کرده است نسخه ی موبایل را نیز با همان سبک و سیاق طراحی کرده و به بازار عرضه کرده است.

گرافیک بسیار خوب در کنار گیم پلی فوق العاده ی این بازی سبب شده است که بازی در مدت زمانی کوتاه پس از عرضه به محبوبیت بسیار بالایی رسد و هم اکنون بیش از 100 میلیون بار فقط در گوگل پلی استور دانلود شده است.

بخش بتل رویال این بازی بسیار محبوب است که شاید بتوان دلیل آن را تجربه ی بالای توسعه دهندگان بازی در تولید بازی هایی با سبک سوم شخص دانست.

در این بخش میتوان سلاح های مختلفی بدست اورد، ابزارهای مختلف را از قسمت های مختلف جمع اوری کرد و با استفاده از انها دیگر بازی کنندگان که در اصل دشمنان شما هستند را از بین برد. این بخش یک بخش بقا می باشد و باید در آن زنده بمانید، به هر طریقی که میتوانید.

وارزون موبایل :

یکی از جدیترین بازی های سبک بتل رویال در گوشی های اندرویدی وارزون موبایل است که در سال گذشته ی میلادی رونمایی شد و اکنون به صورت محدودی در دسترس می باشد. این بازی را میتوان نسخه ی بروز شده ی کالاف دیوتی موبایل دانست چرا که هر دو ساخت اکتیویژن هستند و در اصل وارزون موبایل نسخه ای از سری کالاف دیویتی محسوب میشود.

با دانلود وارزون موبایل برای اندروید امکان دسترسی به محیط های بازی جذابتری را خواهید داشت. در این نسخه همچنین اسلحه ها و گیم پلی به میزان قابل توجهی ارتقا داشته است . نسخه اصلی بازی به صورت عمومی منتشر نشده است و فعلا برای منطقه ی جغرافیایی خاصی انتشار داشته است که انتظار میرود به زودی بازی برای عموم بازی کننده ها قابل انجام شود.

چرا بازی انلاین جذاب تر از بازی های افلاین است ؟

در سال های اخیر با گسترش دسترسی به اینترنت های پرسرعت امکان انجام بازی های آنلاین نیز در داخل کشور فراهم شده است. از این رو نسل جدید بازی خورها عادت به انجام بازی های آنلاین پیدا کرده اند. اما شاید بتوان دلیل عمده ی سوق به بازی های انلاین اندروید را امکان انجام دسته جمعی یا گروهی بازی دانست.

در سری بازی های بتل رویال، کاربران امکان بازی گروهی را دارند که در این صورت با استفاده از سیستم های پیش بینی شده در داخل بازی می توانند به مکالمه ی صوتی با یکدیگر نیز بپردازند . شاید همین موضوع است که انجام چنین بازی های انلاینی را بیش از پیش جذاب کرده است.

دانلود آسان بازی های بتل رویال با لینک مستقیم :

وبسایت کافه اپس اندروید به عنوان یکی از پیشتاز ترین عرضه کننده های بازی های بتل رویال در بین وبسایت های ایرانی ، امکان دسترسی سریع و کاملا رایگان به نسخه ی جدید بازی های مختلف را فراهم کرده است. در این وبسایت کاربران میتوانند تمامی بازی های بتل رویال را هم به صورت فایل و هم به صورت فایل دیتا دانلود کرده و به راحتی در گوشی خود نصب کنند.

همچنین بخشی نیز به منظور امکان سفارش قرار دادن بازی های مختلف پیش بینی شده است که در این بخش نیز میتوانید درخواست خود برای بازی اندرویدی یا کامپیوتری بخصوص کامپیوتری های نوستالژی را ارائه دهید تا در اولین فرصت نسخه ای جدید از بازی را در اختیار شما قرار دهند.

کد خبر 662399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.