دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که از شهروندان اصفهانی ۲۰ میلیارد کلاهبرداری کرده بود در ویلای شخصی خود در شمال کشور، دستگیر شد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی درخواست مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به اتهام کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال محکوم و به علت متواری بودن وی، حکم جلب او صادره شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: علی‌رغم اینکه هیچ ردی از این کلاهبردار وجود نداشت، مأموران با انجام اقدامات علمی و رصد هوشمندانه خود دریافتند که وی در ویلای شخصی خود واقع در یکی از روستاهای شمالی کشور مخفی شده است.

وی ادامه داد: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم از محل مخفی شدن متهم، بلافاصله با اخذ نیابت قضائی به استان مربوطه اعزام شدند و فرد مذکور را در ویلای شخصی خود دستگیر و به اصفهان منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهم که گمان نمی‌کرد به این سرعت توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شود، در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 662382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.