پیروزی قاطع عالمیان در آغاز مسابقات تنیس انفرادی قهرمانی جهان

در روز نخست رقابت‌های قهرمانی جهان تنیس روی میز امیرحسین هدایی، نماینده کشورمان با شکست مقابل پاناگیوتیس گیونیس از راهیابی به مرحله بعد بازماند و نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل فلورنت لامبیه از بلژیک به مرحله دوم این رقابت ها راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز مسابقات انفرادی قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی، امیرحسین هدایی، نماینده کشورمان در گام نخست به مصاف پاناگیوتیس گیونیس از یونان با رتبه ۱۱۶ دنیا رفت و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

ست نخست بازی با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود نماینده کشورمان تمام شد. در ادامه و در دست دوم گیونیس از یونان توانست ۱۳ بر ۱۱ مقابل هدایی به برتری دست پیدا کند. ست سوم بازی با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود هدایی پایان یافت. در ست چهارم ملی پوش شایسته کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۷ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد. در ادامه و در دست پنجم و ششم نیز امیرحسین هدایی با نتایج ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۸ مغلوب حریف خود شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

در دیگر بازی نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع چهار بر صفر مقابل فلورنت لامبیه از بلژیک به مرحله دوم رقابت‌ها رسید.

عالمیان در چهار دست پیاپی و با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۳ مقابل این حریف بلژیکی به برتری دست یافت تا در مرحله بعد با برنده پینگ‌پنگ‌بازان دانمارک و کرواسی دیدار کند.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان بیستم تا بیست‌وهفتم می _سی‌ام اردیبهشت تا هفتم خردادماه_ در شهر دوربان آفریقای جنوبی و در بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار خواهد شد.

کد خبر 662347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.