شورای ششم اردبیل برای توسعه فضای سبز مصمم است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری اردبیل مصمم به توسعه فضای سبز به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد عباس‌زاده امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ در هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری اردبیل مصمم به توسعه فضای سبز به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان این شهر است.

وی با بیان اینکه تملک باغ شریعت نقطه عطفی در توسعه فضای سبز به‌عنوان بزرگترین تنفس‌گاه در شهر اردبیل خواهد بود، افزود: سال‌های گذشته این تملک به‌دلایل مختلفی عملیاتی نشده است اما امروز شاهد هستیم که مسئولان شهری درصدد تحقق مطالبه چندساله شهروندان این شهر هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به موافقت اعضای شورای اسلامی نسبت به صدور مجوز برای فروش بیش از ۳۰ قطعه زمین به‌صورت انتشار آگهی مزایده توسط شهرداری برای تأمین اعتبار مالی تملک باغ شریعت تصریح کرد: اصلی‌ترین مرحله تملک باغ شریعت تأمین مالی است در غیر این‌صورت، هیچ اقدامی عملیاتی نخواهد شد.

وی بابیان اینکه نباید در راستای تملک باغ شریعت هیچ مانعی ایجاد شود، گفت: برای تملک باغ شریعت نیاز به همکاری تمام مسئولان استانی و کشوری، دلسوزان شهر، کارشناسان و متخصصان مسائل شهری و شهروندان هستیم تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم را رفع کنیم.

اعضای شورای اسلامی شهر برای آزادسازی باغ شریعت حامی شهردار است

ابراهیم صفری، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در آزادسازی و تملک باغ شریعت و تبدیل آن به فضای سبز، حامی شهردار این شهر است.

وی با بیان اینکه باغ شریعت (مابین بسیج و میدان ارتش) به‌عنوان یک باغ بزرگ نگینی در شهر اردبیل خواهد بود، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر موافق با لایحه تأمین اعتبار برای تملک این باغ است و از تمام مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم مجموعه شورا و شهرداری را در این راستا همراهی کنند.

بهترین بودجه باید خطای زیر پنج درصد داشته باشد

زهرا قدیمی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به لایحه تأمین اعتبار برای تملک باغ شریعت اظهار کرد: اعضای شورای شهر موافق لایحه‌ای است که از سوی شهرداری برای فروش تعدادی زمین و تأمین اعتبار برای تملک باغ شریعت به شورای شهر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تملک و آزادسازی باغ شریعت که در دور چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر نیز مطرح بود و در واقع موضوعی بسیار مهم و اولویت‌دار برای شهر اردبیل است، افزود: برای تحقق مطالبه شهروندان چاره‌ای جز فروش املاک نداریم و از نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی دور چهارم و پنجم، شهردار اردبیل و تمام مسئولانی که در آزادسازی این باغ همراه شورا و شهرداری هستند، قدردانی می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه بهترین بودجه باید خطای کمتر از پنج درصد داشته باشد، تصریح کرد: هرچند فروش این املاک منجر به خطای بیش از ۳۰ درصد در بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ خواهد شد اما این امر استثنا است.

کد خبر 662316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.