از خواهران خورشید تا ریحانه بهشتی در منطقه ۱۴ اصفهان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان برنامه‌های دهه کرامت در این منطقه را تشریح کرد.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه کرامت در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: اجتماع بزرگ دخترانه این منطقه با عنوان خواهران خورشید سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه در حرم حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.

وی افزود: در محله دارک اجرای برنامه‌هایی از جمله رویداد نکوداشت در قالب نشست و دورهمی دختران، غرفه‌های نمایشگاهی تفریحی و سرگرمی، اجرای جشن شاد ویژه دختران نوجوان محله در فرهنگسرای انتظار را از بیست‌وهفتم تا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه خواهیم داشت.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه برنامه‌های شاد همچون گروه سرود، موسیقی و مسابقه در فرهنگسرای حافظ محله ارزنان به بهانه گرامیداشت «روز دختر» اجرا می‌شود.

وی گفت: مراسم گرامیداشت سوم خردادماه این روز در مسجد المهدی (عج) محله مهدی و مسابقه ورزشی و طناب‌بازی و پذیرایی به مناسبت فتح خرمشهر با عنوان روز خوب پیروزی در مجموعه فرهنگی حصه برگزار خواهد شد.

کریمی با اشاره به اهدای جوایز در اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی در ورزشگاه بهمن منطقه ۱۴ اصفهان خاطرنشان کرد: این مراسم چهارم خردادماه برگزار می‌شود و جشن گرامیداشت روز دختر با عنوان ریحانه بهشتی به‌همراه اهدای هدیه و پذیرایی در یکم خردادماه در مجموعه فرهنگی حصه اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به دعوت از شعرای مطرح در سطح این منطقه و این کلان‌شهر همزمان با میلاد این امام رئوف با عنوان شب شعر گفت: این مراسم، نهم خردادماه در فرهنگسرای حافظ و در محله ارزنان اجرا و جشن میلاد حضرت امام رضا (ع)،هشتم خردادماه در این منطقه در آموزشگاه طالب‌زاده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه «نفس پاک» عنوان برنامه‌ای است که برای دهه کرامت در نظر گرفته شده است، گفت: حضور در امامزاده یحیی جلوان، آشنایی با تاریخچه امامزاده و قرائت دعای امین‌الله به‌همراه پذیرایی و سرویس حمل‌ونقل در مجموعه فرهنگی حصه در تاریخ پنجم خردادماه و جشنواره بازی‌های شاد و مفرح در محلات، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها در بوستان سید در محله ارزنان در تاریخ دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 662295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.