مهدی طارمی جانشین مسی در پاریس؟

سه باشگاه فرانسوی از جمله پاری‌سن‌ژرمن به‌دنبال جذب مهدی طارمی در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشریه اوجوگوی پرتغال خبر داد سه باشگاه فرانسوی به‌دنبال جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در نقل‌وانتقالات تابستانی هستند تا خط حمله خود را تقویت کنند. یکی از مشتریان اصلی طارمی، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است که در آستانه از دست دادن مسی قرار دارد، چرا که اعجوبه آرژانتینی در یک‌قدمی جدایی از پاریس و رفتن به بارسلونا یا عربستان است.

طبق گزارش رسانه پرتغالی دومین مشتری ستاره تیم ملی ایران، باشگاه لیل و سومین مشتری مهاجم جنوبی پورتو هم باشگاه نانت است تا به این ترتیب سه باشگاه فرانسوی علاقه‌مند به شکار ماشین گلزنی پورتو باشند. البته که مهدی طارمی گزینه خرید تیم‌های فنرباغچه ترکیه، الهلال عربستان و حتی بایرن‌مونیخ آلمان نیز هست.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به‌قدری در چند فصل اخیر در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا فوق‌العاده کار کرده است که حالا مشتریان زیادی خواهان جذب وی هستند و می‌خواهند با خرید مهدی طارمی نقطه‌ضعفشان در خط هجومی را برطرف کنند. شماره ۹ پورتو چند سال قبل در الغرافه روزهای اسف‌باری را سپری می‌کرد اما پس از انتقال به ریوآوه پرتغال به اوج رسید و اکنون در چندقدمی پیوستن به باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار دارد.

کد خبر 662293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.