واژگونی پژوپارس منجر به محبوس شدن راننده در آن شد / حریق موتور خودروی ۲۰۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات سه حادثه رخ داده در روز گذشته را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه وقوع حریق در زیرزمین یک منزل مسکونی ساعت ۱۵:۲۳ روز گذشته _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۲۷ به محل حادثه واقع در خیابان کاوه اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن حریق را اطفا کردند.

واژگونی خودروی سواری پژو پارس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری پژوپارس و احتمال محبوس شدن راننده در آن، ساعت ۱۵:۵۲ روز گذشته _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: این حادثه در بزرگراه شهرک صنعتی جی رخ داده بود و اکیپ امدادونجات از ایستگاه شماره ۲۴ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه‌آهنگران اضافه کرد: مأموران آتش‌نشانی ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، مصدوم این حادثه که یک مرد ۳۳ ساله بود را رهاسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

حریق موتور خودروی سواری ۲۰۶

وی گفت: رؤیت دود و شعله از موتور یک خودروی سواری پژو ۲۰۶، ساعت ۱۷:۳۸ روز گذشته _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ توسط شهروندان به سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

وی ادامه داد: این حادثه در میدان ۹ دی رخ داده بود و بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مالک خودرو و کسبه حاضر در محل، پیش از رسیدن مأموران امدادی با استفاده از دو دستگاه خاموش‌کننده پودر و گاز، از توسعه حریق جلوگیری و آتش را خاموش کرده بودند.

کد خبر 662276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.