ترویج فرهنگ رضوی و ایجاد نشاط اجتماعی در تیران

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: ترویج فرهنگ رضوی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان شهروندان از برنامه‌های شهرداری در این ایام است.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تشریح برنامه‌های دهه کرامت مدیریت شهری تیران اظهار کرد: بخش زیادی از برنامه‌ها به صورت مشارکتی میان دستگاه‌های اداری و تشکل‌های مردمی انجام می‌شود که توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی از جمله سبک زندگی رضوی و ایجاد نشاط اجتماعی از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

وی افزود: شهرداری به تنوع برنامه‌ها توجه کرده است تا اقشار مختلف بتوانند از این خدمت بهره بگیرند و نقش خود را تحقق عدالت فرهنگی ایفا کنند.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه تبلیغات شهری از برنامه‌های شاخص این ایام است، خاطرنشان کرد: تبلیغات شهری در سطح شهر در این ایام انجام شده است تا فضاسازی متناسب با اعیاد انجام شود.

ناهی ادامه داد: برگزاری جشن روز دختر در محل پارک آزادگان از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام ویژه گروه سنی نوجوانان و کودکان است و نمایشگاه و خدمات فرهنگی نیز در کنار آن اجرا می‌شود.

وی همایش ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و اضافه کرد: این برنامه جمعه پنجم خردادماه برگزار و از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر تجلیل خواهد شد.

سرپرست شهرداری تیران تصریح کرد: در این همایش، ورزشکاران توانمند استعدادهای خود را به نمایش می‌گذارند و به شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

ناهی با اشاره به ارائه خدمات رایگان در روز دختر گفت: محیط سرسبز و طبیعی باغ بانوان برای دختران در این مناسبت یک‌روزه رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مناسبت‌های خردادماه افزود: روز سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی در سطح شهرستانی پیش‌بینی شده است و تبلیغات شهری آن توسط شهرداری انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری تیران اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره جدید با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر برای مناسبت‌ها، برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی و از فعالان حوزه‌های مختلف قدردانی کرده است.

کد خبر 662245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.