۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
شیخ دیاباته نخستین خروجی پرسپولیس؟

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال پرسپولیس که فقط ۹ بازی برای قرمزها انجام داد و سه گل زد با پایان یافتن قرارداد، احتمالا از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای فصل برای دومین‌بار راهی فوتبال ایران شد و به‌عنوان یاغی و بازیکن اسبق استقلال پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را برتن کرد شب گذشته موفق شد با خوش‌شانسی به‌علت نمایش فوق‌العاده پرسپولیس در هفته‌های اخیر طعم قهرمانی در لیگ برتر را حس کند.

دیاباته در استقلال که بود به‌عنوان یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران همگان او را می‌شناختند اما در نوبت دومی که راهی لیگ برتر خلیج‌فارس شد نتوانست عملکرد استثنایی گذشته‌اش را تکرار کند و فقط در ۹ بازی برای پرسپولیس ۳ گل زد که آمار عجیب و ضعیفی به‌شمار می‌رود و در طرف مقابل برخلاف زمان حضور در آبی‌پوشان پایتخت، قهرمان لیگ برتر شد.

شیخ دیاباته تا پایان همین فصل با پرسپولیس قرارداد داشت و اتمام مدت‌زمان یک‌ساله قرارداد وی به منزله جدایی مهاجم بلندقامت اهل مالی از پرسپولیس است زیرا او در این فصل اکثراً مصدوم بود و نتوانست به قرمزپوشان کمک کند. همچنین او به هیچ ‌عنوان از شرایط فنی و خصوصاً روحی رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب نکرده و در مجموع به‌نظر می‌رسد با این شرایط دیگر شیخ را در پیراهن پرسپولیس نخواهیم دید.

کد خبر 662209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.