مهدی طارمی و مشتری جدیدی به‌نام فنرباغچه

باشگاه فنرباغچه ترکیه با ۱۰ میلیون یورو مبلغ قرارداد پایه به‌دنبال جذب مهدی طارمی از پورتو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو یکی از مهره‌های اصلی شاگردان سرجیو کونسیسائو در این فصل بوده و پس از شایعاتی که در خصوص پیشنهاداتش به ویژه بایرن‌مونیخ مطرح شد، حالا مورد توجه باشگاه فنزباغچه ترکیه قرار گرفته که هم‌اکنون تحت هدایت ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی و سابق بنفیکا است.

صفحه رسمی شبکه SPORT TV، بزرگ‌ترین شبکه ورزشی پرتغال در توئیتی رسمی مدعی شد که باشگاه فنرباغچه ترکیه در اندیشه جذب مهدی طارمی است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط یکی از رسانه‌های ترکیه، این باشگاه اولین پیشنهاد خود به مبلغ ۱۰ میلیون یورو را به این بازیکن ارائه کرده است.

البته این اولین‌بار نیست که فنرباغچه به طارمی علاقه نشان می‌دهد. پیش از این و در نقل و انتقالات ماه‌ژانویه، باشگاه ترکی اقدام به جذب مهاجم ایرانی پورتو کرده بود اما مهدی طارمی رؤیای حضور در فوتبال انگلیس و لیگ‌برتر جزیره را دارد که این مسئله می‌تواند مذاکرات با این باشگاه ترکیه‌ای را پیچیده کند.

رسانه futebol365 پرتغال نیز با انتشار این خبر نوشته است که ماندگاری ژرژ ژسوس در فنرباغچه هنوز قطعی نیست؛ تصمیم در مورد تداوم حضور سرمربی پرتغالی در این باشگاه در پایان فصل گرفته خواهد شد که ممکن است در نهایت علاقه این باشگاه به طارمی و روند مذاکرات را تحت تأثیر قرار دهد.

این وب‌سایت اضافه کرده که از زمان ورود به دراگائو، مهاجم ۳۰ ساله ایرانی به سرعت درخشید و به بازیکنی کلیدی در خط حمله اژدها تبدیل شد. طارمی با مهارت، گلزن و با ظرفیت کاری خستگی‌ناپذیر، تحسین هواداران پورتو را برانگیخت و توجه چندین باشگاه اروپایی را به خود جلب کرد.

بر اساس شایعات، باید منتظر مشخص شدن این وضعیت و چگونگی روند بازار نقل‌وانتقالات در ماه‌های آینده باشیم. طارمی نیز روی عملکردش با پیراهن پورتو متمرکز است و به این تیم کمک می‌کند تا به اهداف خود در این فصل دست یابد.

به گزارش ایمنا، پیش از این نیز رسانه‌هایی مانند دیلی‌رکورد و چند سایت آلمانی ادعا کرده بودند که فنرباغچه سردار آزمون را نیز می‌خواهد و حالا در شرایطی که این باشگاه ترکیه‌ای خواستار جذب دو مهاجم اصلی تیم ملی ایران شده آیا شاهد هم‌تیمی شدن سردار و طارمی در اروپا خواهیم بود یا خیر.

کد خبر 662183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.