استقبال شهرداری نجف‌آباد از دهه کرامت

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: این سازمان به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های متنوعی را با مشارکت گروه‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌کند.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های نسیم کرامت در دهه کرامت اظهار کرد: در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد با مشارکت گروه‌ها و ارگان‌های مختلف کانون برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تاکنون یک جشنواره ورزشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان و جشن بزرگی در محل پارک کوهستان با حضور خیل عظیم شهروندان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ نیز مراسم اختتامیه فوتسال جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در محل سالن شهروند برگزار می‌شود.

خاکسار تصریح کرد: همایش خانواده با عنوان «بهترین فرزندان شما دختران» یکشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای شهید محمد منتظری و در محل باغ بانوان شهر به مناسبت روز دختر برگزار خواهد شد و برگزاری جشن‌های بزرگ زیر سایه خورشید در محل پارک کوهستان با حضور هنرمندان کشوری روزهای یازدهم و دوازدهم خردادماه در دستور کار است.

کد خبر 662182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.