هواداران سپاهان ایستاده شاگردان مورایس را تشویق کردند/ مغانلو در کرمان آقای‌گل شد +فیلم

باوجود ناکامی سپاهان در قهرمانی لیگ برتر، هواداران طلایی‌پوشان ایستاده شاگردان مورایس را تشویق و همچنین سپاهان را قهرمان واقعی خطاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌مس کرمان و سپاهان اصفهان امروز پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه- در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۰۰ همزمان با سایر بازی‌ها در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر هم صف‌آرایی کردند و سپاهان باوجود پیروزی دو بر یک، به‌علت پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

هواداران سپاهان که ساعت‌ها از اصفهان به کرمان سفر کرده بودند تا در کنار شاگردان مورایس جشن قهرمانی در لیگ برتر را برپا کنند پس از نایب‌قهرمانی سپاهان و شکسته‌نشدن طلسم قهرمانی برای دهمین‌سال پیاپی، از تیم‌شان با تمام وجود حمایت و ایستاده آنان را تشویق کردند.

تماشاگران سپاهان شاگردان مورایس را قهرمان واقعی خطاب کردند و بازیکنان نیز به‌سمت آنان رفته و به حمایت‌های‌شان جواب دادند؛ هواداران همچنین پس از اینکه شهریار مغانلو با ۱۳ گل بهترین گلزن فصل شد شعار شهریار آقای‌گل سر دادند و مغانلو نیز با تقدیم کردن پیراهن خود به هواداران به تشویق‌های‌شان جواب داد.

کد خبر 662113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.