همه دستگاه‌ها برای جوانی جمعیت به خط شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بودجه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کم است، برای رفع این معضل اجتماعی باید سرمایه‌گذاری بیشتر صورت گیرد، تمام دستگاه‌ها برای جوانی جمعیت باید به خط شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین شیرانی امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه سلامت و امنیت غذایی باید از سایر کارگروه‌ها جدا شود. سال گذشته آمار سالک از ۳۲۰۰ به ۱۲۰۰ نفر کاهش یافت، اما اگر بودجه این بیماری در زمان مناسب نرسد نمی‌توان به خوبی با این بیماری مقابله کرد.

وی افزود: برخی از شهرستان‌ها و روستاهای استان اصفهان با سایر استان‌ها همجوار بوده و ضریب محرومیت کمتری دارند، این منجر به کمبود پزشک در مناطق محروم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بودجه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کم است. برای حل این معضل اجتماعی باید سرمایه‌گذاری بیشتر هستیم. همه دستگاه‌ها برای جوانی جمعیت باید به خط شوند.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های اصفهان فرونشست کرده است، بنابراین نیازمند تخصیص بودجه برای ایمن‌سازی بیمارستان‌ها هستیم.

شیرانی خاطرنشان کرد: سالانه هزینه‌های زیادی برای ارائه خدمات سلامت و پزشکی به اتباع انجام می‌شود که نیازمند رسیدگی است، دانشگاه‌های استان اصفهان بیش از هزار میلیارد تومان از صندوق تأمین اجتماعی طلب دارند. بیمارستان‌ها به سختی فعالیت می‌کنند و از نظر مالی در مضیقه هستند.

کد خبر 662055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.