توقیف بار چمدان‌های میلیاردی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۶۶ عدد چمدان خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب اطلاع از فعالیت یک نفر در خصوص ورود و توزیع کالاهای قاچاق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی، در محل فعالیت فرد قاچاقچی حاضر، یک دستگاه کامیون ایسوزو که در حال بارگیری چمدان‌های خارجی بود را مشاهده، بلافاصله وارد عمل شدند و نسبت به توقیف خودرو به همراه بار قاچاق آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از خودرو ۶۶ چمدان پنج تکه خارجی که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد، گفت: ارزش ریالی این چمدان‌ها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، سه میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

وی از معرفی یک نفر در این خصوص به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 662007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.