کشف ۶ میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف شش میلیارد ریال روغن و شکر احتکار شده در بازرسی مأموران از یک انبار در اصفهان خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مقابله با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات هوشمندانه خود از احتکار کالاهای اساسی در یکی از انبارهای سطح اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم، در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه مأموران کلانتری ۲۷ اصفهان از این انبار بازدید کردند و موفق شدند ۲۰ تن شکر و ۷۶ حلب ۱۶ کیلویی روغن که بدون مجوز و مدارک قانونی در این محل نگهداری می‌شد را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را شش میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، خاطرنشان کرد: شهروندان اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 662000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.