آخرین جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد

آموزش و پرورش هر سال امتحانات پایان سال تحصیلی پایه دوازدهم را به صورت نهایی و هماهنگ برگزار می‌کند و دانش‌آموزان علاوه‌بر آماده‌سازی خود برای امتحانات، باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در زمان مشخص‌ نیز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آموزش و پرورش هر سال امتحانات پایان سال تحصیلی پایه دوازدهم را به صورت نهایی و هماهنگ برگزار می‌کند و دانش‌آموزان علاوه‌بر آماده‌سازی خود برای امتحانات، باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در زمان و مهلت مقرر اقدام کنند؛ به طور معمول آموزش و پرورش چهار تا هفت روز قبل از برگزاری آزمون‌ها اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از طریق وبگاه می‌کند.

از این‌رو مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌کنندگان در آزمون نهایی خردادماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند.

در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است که‬ شرکت‌کنندگان در آزمون نهایی خردادماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند؛ بر اساس این اطلاعیه، کارت ورود به جلسه نیاز به تأیید مدیر مدرسه ندارد، اما در صورت وجود نقص لازم است به مدرسه محل تحصیل مراجعه شود.

تمام دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان ترمیم معدل شرکت‌کننده در امتحانات نهایی می‌توانند در زمان و مهلت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ به وبگاه my.medu.ir مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود، کارت را دریافت و پرینت کنند. این در حالی است که در صورت دریافت نکردن کارت در مهلت مقرر، دانش‌آموزان مجاز به شرکت در امتحان نیستند.

در سال‌های قبل وظیفه توزیع کارت‌های ورود به جلسه آزمون برعهده مدارس بود، اما طی چند سال اخیر آموزش و پرورش به منظور کاهش تردد و تسریع در فرآیند توزیع کارت، اقدام به انتشار کارت به صورت اینترنتی کرده است.

سال گذشته دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه پادا بود، اما سال جاری با توجه به تغییرات سامانه‌ای آموزش و پرورش، وبگاه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ نیز تغییر کرده است.

از این‌رو دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در زمان و مهلت ۱۴۰۲ به وبگاه «پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش» مراجعه و کارت خود را دریافت کنند؛ دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز می‌توانند برای دریافت کارت در این سامانه، ابتدا نقش خود را به عنوان دانش‌آموز انتخاب و کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را دریافت کنند.

کد خبر 661963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 1
    کارت ورود به جلسه