تاریخ برگزاری مجامع عمومی استقلال و پرسپولیس اعلام شد

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: بنا به تقاضای معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجامع عمومی پرسپولیس و استقلال به بعد از دهم خردادماه موکول خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شادا، میثم پیله‌فروش اظهار کرد: مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان به بعد از دهم خردادماه موکول شد.

وی با اشاره به نامه سیدمحمدرضا پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و تقاضای به تعویق افتادن مجامع پرسپولیس و استقلال به بعد از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی افزود: بر این اساس و بر مبنای نظر تخصصی وزارت ورزش، مجامع این دو شرکت که قرار بود سی‌ام اردیبهشت برگزار شود، به بعد از دهم خردادماه موکول می‌شود.

بنابر اعلام وزارت ورزش و جوانان، این تنفس در برگزاری مجامع به دلیل حفظ آرامش دو تیم در نظر گرفته شده است اما بلافاصله پس از پایان فصل جاری فوتبال ایران، مجامع باشگاههای استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد. پیش از این معاونت شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی، طی نامه‌ای خطاب به دو شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال، زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی را به‌طور فوق‌العاده اعلام کرده بود.

کد خبر 661917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.