اقدامات جدید مونترال برای افزایش امنیت در مترو

شرکت حمل‌ونقل مونترال کانادا با اجرای اقدامات جدید برای رسیدگی به مسائل امنیتی و نگهداری در سیستم حمل‌ونقل عمومی خود در نظر دارد تجربه بهتری را برای تردد و کار در این سیستم برای مسافران و کارمندان آن به‌ارمغان آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل مونترال درصدد ایجاد محیطی امن‌تر و ایمن‌تر برای مسافران و کارمندان خود است و سعی دارد اطمینان حاصل کند که حمل‌ونقل عمومی همچنان یک روش حمل‌ونقل جذاب در مونترال به‌شمار می‌رود. این سازمان اقدامات جدیدی را برای رسیدگی به مسائل امنیتی و نگهداری در سیستم حمل‌ونقل عمومی خود به‌کار برده است تا تجربه تردد و کار در آن را برای مسافران و کارمندان خود بهبود بخشد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مونترال در این زمینه اظهار کرد که اگرچه متروی مونترال ایمن است، اما باید در مواجهه با مسائل اجتماعی که به‌طور فزاینده‌ای در شبکه حمل‌ونقل شهر وجود دارد، اقداماتی صورت پذیرد.

وی افزود که این اقدامات برای افزایش دید کارکنان، تمیز نگه داشتن ایستگاه‌ها، حفاظت کافی از مکان‌های حیاتی و تقویت توانایی ناوگان حمل‌ونقل برای مداخله در شرایط اضطراری طراحی شده است و تأکید کرد که برای تحقق این منظور، علاوه بر افزایش تعداد کارکنان در پست‌های کلیدی، سازمان به خارج از چارچوب‌ها نیز توجه داشته و تیم جدیدی از سفیران ایمنی را ایجاد کرده است که این اقدام برای نخستین بار در شهر اجرا می‌شود.

سازمان حمل‌ونقل مونترال خاطرنشان کرد که با الهام از برنامه‌های موفق مشابه در شبکه‌های حمل‌ونقل اصلی آمریکای شمالی، لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو و فیلادلفیا، به‌زودی تیمی متشکل از ۲۰ سفیر ایمنی ایجاد خواهد کرد که برای رسیدگی کردن به موقعیت‌های مختلف از جمله شناسایی مسائل ایمنی، حمایت از رویدادهای مهم و ارائه کمک به مسافران ۸۰ ساعت آموزش تخصصی دریافت خواهند کرد. آن‌ها از تابستان ۲۰۲۳ یونیفرم مشخصی خواهند پوشید و در شبکه مترو حضور خواهند داشت تا به مسافران و کارمندان راهنمایی، کمک و پشتیبانی مناسب ارائه دهند.

اقدامات جدید مونترال برای افزایش امنیت در سراسر شبکه مترو

سازمان همچنین اعلام کرد که به‌زودی تعداد نگهبان‌های ویژه سیستم حمل‌ونقل را که نقش مهمی در تضمین تجربه سفر ایمن و دلپذیر دارند، افزایش می‌دهد و تصریح کرد که قصد دارد در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ حدود ۲۰ نگهبان دیگر استخدام کند که این اقدام امکان حضور قوی‌تر در مناطق کلیدی و تقویت توانایی آن را برای مداخله در سراسر شبکه با همکاری «سرویس ویژه پلیس» بهبود می‌بخشد.

سازمان مطرح کرد که افزایش حضور نگهبانان ویژه و کارکنان اضافی باعث می‌شود کارمندان نگهبانی، به‌ویژه در ایستگاه‌های مشکل‌ساز مرکز شهر در طول روز، عصرها و آخر هفته‌ها وظایف خود را به‌طور مؤثرتری انجام دهند.

سازمان حمل‌ونقل مونترال همچنین اعلام کرد که تأثیر کارکنانی که مسئول پاکیزگی ایستگاه‌ها هستند را نیز مورد توجه قرار داده است و در این زمینه حدود ۲۰ موقعیت جدید برای به‌روزرسانی روش‌های مورد استفاده برای تمیز کردن ایستگاه‌های مترو ایجاد خواهد کرد.

این آژانس همچنین به‌طور فعالانه برای اقداماتی به‌منظور حمایت از افراد آسیب‌پذیر و ترویج همزیستی مسالمت‌آمیز به‌عنوان بخشی از برنامه زمستانی خود برنامه‌ریزی کرده و طی ماه‌های اخیر پیشرفت‌های هدفمندی همچون نصب دوربین‌های نظارتی در سراسر شبکه برای افزایش نظارت داشته است.

اقدامات جدید مونترال برای افزایش امنیت در سراسر شبکه مترو

کد خبر 661898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.