ذوب‌آهن _ هوادار / تارتار و ساکت در روز پایانی لیگ به‌هم رسیدند

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران امروز از ساعت ۱۸ در هفته پایانی لیگ برتر رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ به ایستگاه پایانی خود می‌رسد و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، از ساعت ۱۸:۰۰ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و هوادار تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

کوبل داوری

قضاوت این بازی برعهده امیر عرب‌عراقی خواهد بود و علیرضا ایلدروم به‌همراه وحید سیفی کمک‌داوران وی هستند. محمدرضا تارخ، داور چهارم است و علیرضا کهوری نظارت داوری را برعهده دارد.

ناظر ویژه AFC برای VAR به فولادشهر آمد

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، یک ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌نام ولاد از کشور استرالیا مأمور شده است تا امروز در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کند و شرایط ورزشگاه را برای نصب سیستم کمک‌داور ویدئویی و تست آن مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

شانه به شانه در نیمه‌دوم جدول

ذوب‌آهن طبق ادعای مهدی تارتار نتایج خوبی نسبت به فصل گذشته کسب کرده است و هم‌اکنون با ۳۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد؛ ذوبی‌ها این امتیاز را با آمار هفت پیروزی، ۱۴ تساوی و هشت شکست به‌ثبت رسانده‌اند و در طرف مقابل هوادار با هفت پیروزی، ۱۱ تساوی و ۱۱ شکست، ۳۲ امتیازی است و در رتبه دهم ایستاده است تا به این ترتیب فاصله دو تیم فقط سه‌امتیاز باشد.

ذوب‌آهن _ هوادار / تارتار و ساکت در روز پایانی لیگ به‌هم رسیدند

شاگردان مهدی تارتار چنانچه امروز هوادار را ببرند باز هم جایگاهشان تغییری نخواهد کرد، چرا که فولاد رده هشتمی چهار امتیاز بیشتر از آن‌ها دارد؛ اما هوادار تهران در صورت کسب سه‌امتیاز این دیدار می‌تواند با ذوب‌آهن هم‌امتیاز شود. البته در هر دو صورت این دو تیم پس از اتمام هفته سی‌ام، در نیمه‌دوم جدول لیگ بیست‌ودوم باقی خواهند ماند.

ماجرای تارتار و ساکت امروز خاتمه پیدا خواهد کرد

طی چند هفته اخیر مهدی تارتار و ساکت الهامی صحبت‌های عجیبی علیه یکدیگر انجام داده‌اند؛ ابتدا ساکت الهامی در یک برنامه تلویزیونی از مهدی تارتار صحبت کرد و مدعی شد او در سال‌های اخیر نتوانسته است با تیم‌های مختلف عناوینی به‌دست بیاورد و مهدی تارتار هم در واکنش به صحبت‌های سرمربی هوادار گفت باید قبل از شروع فصل، در ایفمارک یک تست روان‌شناسی برای سرمربیان انجام شود، چرا که برخی سرمربیان معلوم‌الحال هستند و توانایی هدایت تیم‌ها را ندارند.

ذوب‌آهن _ هوادار / تارتار و ساکت در روز پایانی لیگ به‌هم رسیدند

حالا این دو سرمربی که حواشی متعددی در فصل جاری داشتند، امروز باید مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند؛ آن‌هم در شرایطی که تیم فوتبال ذوب‌آهن طی سه فصل اخیر، پنج بار مقابل تیم‌هایی که هدایتشان بر عهده ساکت الهامی است قرار گرفته است و متحمل پنج باخت شده که چهار باخت آن، تحت هدایت تارتار بوده است. ساکت الهامی با نساجی و هوادار دو بار و با تراکتور یک‌بار موفق به شکست دادن ذوب‌آهن شده است.

تاریخچه مصاف‌های ذوب و هوادار

در تاریخ لیگ‌برتر ذوب‌آهن و هوادار فقط سه‌بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، زنبق‌ها فصل گذشته رفت و برگشت با هدایت رضا عنایتی و گل‌های امیرحسین خدامرادی و فرزاد جعفری به دو پیروزی یک بر صفر برابر ذوب‌آهن رسیدند و در نیم‌فصل اول لیگ امسال نیز با تک‌گل عزت‌الله پورقاز، ذوب‌آهن را در پاس قوامین شکست داد تا طلسم برتری ذوب‌آهن برابر هوادار همچنان تداوم داشته باشد.

کد خبر 661893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.