ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با مس کرمان

تیم فوتبال سپاهان با نفرات کامل به کرمان و تقابل با مس می‌​رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در شرایط دیدار هفته گذشته برابر پیکان را با پیروزی پنج‌گله پشت سر گذاشت که دو بازیکن اصلی خود یعنی محمد کریمی و محمد دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. با این حال این دو بازیکن مانند سایر بازیکنان سپاهان برابر مس در دسترس مورایس خواهند بود و مربی پرتغالی با ترکیبی کامل و با دست باز می‌تواند ترکیب اصلی تیمش را در هفته آخر انتخاب کند.

آخرین بازی پیام نیازمند با پیراهن سپاهان؟

پیام نیازمند که در بازی هفته قبل برابر پیکان در اواسط نیمه دوم تعویض شد تا نیما میرزازاد نیز فرصت بازی برای سپاهان در لیگ برتر را به دست آورد طبیعتاً برابر مس کرمان در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان خواهد ایستاد. این بازی اما شاید آخرین بازی پیام نیازمند برای سپاهان باشد زیرا او تحت قرارداد با باشگاه پرتغالی است و در این فصل به صورت قرضی در سپاهان حضور داشت.

بازگشت دانشگر به قلب دفاعی طلایی پوشان

اگر مورایس مانند بازی قبلی تصمیمات عجیبی نگیرد، محمد دانشگر پس از گذراندن یک جلسه محرومیت به قلب دفاع سپاهان بازمی‌گردد و همچون بسیاری از بازی‌های نیم‌فصل دوم در کنار نیلسون جونیور به بازی گرفته می‌شود. در دو سمت خط دفاعی نیز این رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور هستند که مانند بازی‌های قبل در ترکیب اصلی خواهند بود. مورایس در بازی قبلی با توجه به محرومیت دانشگر از سیاوش یزدانی به جای او استفاده کرد اما نکته عجیب حضور قربانی به جای نیلسون جونیور بود که باعث شد سیاوش یزدانی و محمد قربانی دو مدافع وسط سپاهان برابر پیکان باشند.

کاپیتان کریمی ریگی را نیمکت نشین می‌کند

محمد کریمی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان در فصل جاری بوده است دوباره به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و نسبت به ترکیب بازی با پیکان احتمالاً جایگزین مسعود ریگی می‌شود. جلال‌الدین علی‌محمدی احتمالاً هافبک دفاعی سپاهان خواهد بود و مانوئل فرناندز در کنار کریمی دو بازی‌ساز تیم مورایس در میانه میدان خواهند بود. البته با توجه به در دسترس بودن همه بازیکنان، دست مورایس برای چیدمان تیم باز است و احتمال استفاده از یاسین سلمانی، مسعود ریگی و محمد قربانی نیز در خط هافبک وجود دارد.

شهریار به دنبال تثبیت آقای گلی

شاید تنها دستاورد سپاهان در فصل جاری آقای گلی مهاجمش باشد. شهریار مغانلو که هفته گذشته با به ثمر رساندن دو گل به صدر جدول آقای گلی رفت، امروز نیز در نوک خط حمله سپاهان خواهد بود. در دو سمت خط حمله سپاهان نیز به احتمال فراوان فرشاد احمدزاده و امید نورافکن همچون بازی قبلی به کار گرفته شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر مس کرمان

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

کد خبر 661885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.