کاپیتان استقلال از لیست آبی‌ها خط خورد

سیدحسین حسینی؛ دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال برای ریکاوری و آمادگی بالا جهت مصاف با نساجی مازندران در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، از لیست آبی‌پوشان برای تقابل با تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر خط خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران فردا _پنج‌شنبه، بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه - در قالب هفته سی‌ام و پایانی فصل بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۰۰ همزمان با دیگر رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی به‌مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت تصمیم گرفته برای این بازی که اهمیت چندانی ندارد و نتیجه آن جایگاه دو تیم را تغییر نخواهد داد، روی اسم سیدحسین حسینی خط قرمز بکشد و بدین ترتیب کاپیتان شماره‌یک استقلال این تیم را در جدال با شاگردان خمز همراهی نمی‌کند.

استقلال پس از اتمام بازی‌های لیگ باید در یکی از بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران مقابل نساجی مازندران قرار بگیرد و به‌همین علت سیدحسین حسینی از لیست آبی‌ها برای بازی فردا خط خورد تا با انجام ریکاوری‌های مناسب ذهنی و جسمی، آماده آن بازی شود.

بدین ترتیب علیرضا رضایی که جانشین سیدحسین حسینی در چند بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم لیگ برتر بود شانس زیادی دارد تا از چارچوب دروازه استقلال محافظت کند و سینا سعیدی‌فر که تا پیش از این گلر سوم بود ممکن است علاوه‌بر حضور در لیست ۲۰ نفره استقلال، بتواند فرصت بازی‌کردن برای آبی‌ها پیدا کند.

کد خبر 661870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.