تامین روشنایی ۴ آرامستان شهر در دستور کار است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: با همکاری و تعامل شرکت توزیع برق استان لرستان، برق‌رسانی به آرامستان صالحین به‌زودی انجام و روشنایی آرامستان‌های خضر، سراب یاس و فاطمیه ماسور تامین خواهد شد.

مهرداد علی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت روشنایی قبرستان صالحین خرم‌آباد به‌زودی برق‌رسانی به این آرامستان انجام و روشنایی آن تأمین خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه معابر آرامستان‌های خضر، سراب یاس، صالحین و فاطمیه ماسور با مشکل سیستم روشنایی معابر روبه‌رو است، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان قول داد در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان در اسرع وقت مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم سازمان آرامستان باید به لحاظ عمرانی، زیرساختی، فضای سبز، زیباسازی، فرهنگی و حتی ورزشی شرایط و امکانات اولیه رفاهی را داشته باشد تا شهروندان در مواقع دلتنگی یا شب یا هر زمان که دوست دارند به زیارت اهل قبور بروند و از لحاظ امنیت و روشنایی با مشکل مواجه نشوند.

علی‌پناه گفت: رفع مشکلات آرامستان نیازمند تعامل و همکاری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و خیران است؛ لذا دست تک‌تک خیران را می‌بوسم تا در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

کد خبر 661828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.