روابط عمومی، تعاملات شهری را افزایش داده است

سرپرست شهرداری تیران گفت: روابط عمومی مدیریت شهری در این شهر توانسته تعاملات مدیران و شهروندان را افزایش داده و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناهی در نشست روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش سازنده این واحد در شهرداری تیران اظهار کرد: مدیریت شهری تیران در دوره جدید با نگرش نو به همه عرصه‌ها، واحد روابط عمومی را تقویت کرد.

وی سرمایه گذاری در این بخش را موجب اطلاع رسانی سریع، اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی و افزایش تعاملات بین بخشی و ارتباط با شهروندان دانست و گفت: ارتباط سازنده و همکاری شهروندان با این بخش می‌تواند عملکرد مدیریت شهری و خدمت به مردم را تقویت کند.

سرپرست شهرداری تیران روابط عمومی را فارغ از حرفه، یک مسئولیت، شغل سازمانی و مأموریتی بزرگ در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی شفاف برای پیشرفت و توسعه جامعه توصیف کرد و افزود: بهره‌گیری از هنر و فناوری‌های نوین با نگرش اخلاق مدار، ظرافت پندار و لطافت گفتار از شاخصه‌های این مسئولیت به شمار می‌آید.

وی برآیند همه این تلاش‌ها را ایجاد حس مشارکت و اعتماد در جامعه شهری معرفی کرد و یادآور شد: گسترش تعاملات درون و بیرون سازمانی با هدف ایجاد سازندگی، توسعه خدمت رسانی و آگاهی بخشی به عمومی از کارکردهای این نهاد است.

ناهی ادامه داد: احترام به حقوق عمومی، افکارسنجی، تسهیل در دسترسی مردم به اطلاعات، آگاهی بخشی، روشنگری و ارتقا دانش از جمله مأموریت‌های روابط عمومی در سازمان‌های دولتی و خصوصی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه فعالان حوزه روابط عمومی سختی کار را متحمل می‌شوند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان ده شغل اول پر استرس دنیا مطرح بوده که افراد مشغول در این عرصه باید ویژگی‌هایی مثل توانایی تعلق، ایده پردازی و دوراندیشی را با سرعت عمل بالا در خود داشته و توسعه دهند.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به اهمیت تحمل این سختی و تلاش برای توسعه فرهنگی تصریح کرد: نقش کارآمد روابط عمومی در شهرداری و شورای اسلامی شهر تیران توانسته در رضایتمندی و اطلاع‌رسانی به موقع نقش داشته باشد و روند رو به توسعه‌ای را در این بخش خواهیم داشت.

کد خبر 661823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.