پشت پرده عدم توافق چلسی با سرمربی ۳۵ ساله آلمانی

چلسی بلافاصله پس از جدایی یولیان ناگلزمن از بایرن‌مونیخ با او در تماس بود، اما نتوانست با این مربی ۳۵ ساله به توافق برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فولکر استروث، ای جنت ناگلزمن، مدعی شده است که سرمربی سابق بایرن، انتخاب اصلی سران چلسی برای جانشینی گراهام پاتر بوده است. ناگلزمن در ماه آوریل، از رقابت برای تصدی این پست در استمفورد بریج کناره‌گیری کرد، اما استراث می‌گوید که مرد آلمانی اگر واقعاً این انتقال را دوست داشت، می‌توانست آن را رقم بزند.

«او [انتخاب] شماره یک آنها بود، این طبق اطلاعاتی است که ما به دست آورده‌ایم. من معتقدم اگر ناگلزمن می‌خواست، این اتفاق می‌افتاد.» می‌توانم تأیید کنم که چلسی به سرعت با ما تماس گرفت [بعد از جدایی ناگلزمن از بایرن] و چند دقیقه مکالمه تلفنی انجام دادیم.»

استروث همچنین معتقد است که ناگلزمن با نرفتن به این باشگاه لیگ‌برتری، تصمیم درستی گرفته است.

او افزود: "این، تصمیم درست [ناگلزمن] بود که به آنجا نرفت. " سیاست نقل و انتقالات چلسی با صرف چند صد میلیون یورو، انتظاراتی را افزایش داده است که باید برآورده شوند. البته مسائل دیگری نیز وجود داشت تا مرد آلمانی مجبور شود قید رفتن به انگلیس را بزند»

چلسی فصل سختی را پشت سر گذاشته و در رده یازدهم جدول قرار گرفته است. با این حال، آبی‌ها اکنون قصد دارند مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی دائمی باشگاه منصوب کنند. مرد سابق تاتنهام، قراردادی سه ساله امضا خواهد کرد و در پایان فصل جانشین فرانک لمپارد خواهد شد.

چلسی، سه بازی لیگ‌برتری دیگر در این فصل دارد. آبی‌ها یکشنبه مصاف به منچسترسیتی می‌روند و چهار روز بعد در اولدترافورد رو در روی منچستریونایتد قرارمی‌گیرند. آخرین بازی آن‌ها پس از یک فصل پر فراز و نشیب، روز بیست و هشتم می، در خانه نیوکاسل است.

کد خبر 661817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.