مزاحمان تلفنی اورژانس و آتش‌نشانی دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری مزاحمان تلفنی سامانه‌های مرکز فوریت‌های اورژانس و آتش‌نشانی در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس طرح شکایت مراکز اورژانس و آتش‌نشانی شهرستان اصفهان مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های تلفنی، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی دو دختر جوان که از طریق تلفن‌های همراه پدران خود مبادرت به مزاحمت برای مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس و آتش‌نشانی کرده بودند و با دادن آدرس‌های دروغ باعث اختلال در مأموریت‌های این دو مرکز می‌شدند، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به جرم خود معترف شدند از تشکیل پرونده و معرفی آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: براساس ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی «هرگاه فردی به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگری برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند، افزون بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب به حبس، از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد».

کد خبر 661813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.