افتخار ملی نیروی دریایی در ناوگروه ۸۶/ فاصله‌ میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده است را بسیار ارزشمند دانست و گفت: هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد و باید استقبالی گرم و باشکوه از این دلاوران در این ناوگروه، صورت گیرد و آن را یک افتخار ملی بدانیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، سردار علیرضا تنگسیری امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های این نیرو با اشاره به اهمیت مجاهدت دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه ناوشکن دنا در امواج سنگین اقیانوس خوب عمل کرده و این ناو ساخته دست ایرانی‌ها است، افزود: پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای آوردن این شناورها باید حضور مستشاری می‌داشتند اما پس از انقلاب و با خودباوری و اعتماد ملی توانستیم خودمان روی پای خودمان بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تحمل این تلاطم‌های سخت توسط ناوشکن دنا را نشانه درخشان این مأموریت دانست و خاطرنشان کرد: دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد، ادامه داد: باید استقبالی گرم و باشکوه از این دلاوران در این ناوگروه، صورت گیرد و آن را یک افتخار ملی بدانیم.

سردار تنگسیری دور زدن دنیا را اقدام بزرگی توصیف کرد و یادآور شد: شجاعت فرزندان ملت ایران را تبریک می‌گویم، به کوری چشم دشمنان، ما سربازان تحت اوامر رهبری هستیم و دشمنان بدانند که نمی‌توانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: وحدت ارتش و سپاه و همدلی میان ما ناگسستنی است و با یکدیگر پای متجاوز را خرد می‌کنیم.

کد خبر 661754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.