ستاره آرسنال آماده هم‌تیمی شدن با سردار آزمون!

به نظر می‌رسد گرانیت ژاکا به بوندس‌لیگا بازگردد و پیراهن لورکوزن را به تن کند، انتقالی که نزدیک به ۱۳ میلیون پوند برای تیم آلمانی هزینه در بر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با ورود ژاکا به سال آخر قراردادش در جمع آرسنالی‌ها و انجام نشدن مذاکره بر سر تمدید آن، فابریزیو رومانو گزارش می‌دهد که هافبک سوئیسی قرار است تابستان امسال با قراردادی ۱۵ میلیون یورویی (۱۳ میلیون پوند / ۱۶.۳ میلیون دلار) به بایر لورکوزن بپیوندد.

به نظر می‌رسد تیم آلمانی در حال انجام "مذاکرات پیشرفته" برای جذب ژاکا است و این بازیکن هم آماده است تا قراردادی چهار ساله با این باشگاه امضا کند و به حضور هفت ساله خود در شمال لندن خاتمه دهد.

لورکوزن مدتی است که به ژاکا علاقه نشان داده است و تابستان گذشته تلاش کرد تا این بازیکن ۳۰ ساله را به خدمت گیرد اما در مذاکرات خود ناموفق بود. اسکای آلمان گزارش داد که این بازیکن عاشق بازگشت به آلمان بود، در حالی که تیم آلمانی همچنان مشتاق است یک "ستاره‌" را به خط هافبک خود اضافه کند.

ژاکا در فصلی که آرسنال به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ‌ب رتر بود، ثابت کرده است که یک چهره کلیدی برای توپچی‌ها است. وی تحت هدایت میکل آرتتا، به بهترین فرم خود رسید.

به نظر می‌رسد این هافبک فصل آینده دوباره به بوندس‌لیگا بازخواهد گشت، جایی که طی سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای بوروسیا مونشن گلادباخ بازی کرده است.

کد خبر 661742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.