آغاز بلیت‌فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس/ قیمت بلیت برای میهمان ۲۵۰ هزارتومان تعیین شد!

باشگاه نساجی در اقدامی عجیب، قیمت بلیت هواداران خود را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است اما این قیمت برای پرسپولیسی‌ها ۲۵۰ هزارتومان اعلام و سایت بلیت‌فروشی نیز از دسترس خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران باید روز _پنج‌شنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر برابر هم صف‌آرایی کنند. این دیدار پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره قرار شد تا در ورزشگاه وطنی قائمشهر و با حضور شش هزار تماشاگر به‌انجام برسد.

از این شش هزار تماشاگر، پنج هزار و چهارصد بلیت سهم تماشاگران میزبان و ۶۰۰ بلیت نیز سهم طرفداران پرسپولیس شد. بلیت‌فروشی از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز شده و باشگاه نساجی هم اعلام کرده جهت جلوگیری از خریداری‌شدن بلیت‌های نساجی توسط هواداران پرسپولیس، برای تهیه بلیت میزبان، اولویت با کسانی است که این فصل حداقل یک‌بار بلیت تهیه کرده‌اند خواهد بود.

قیمت بلیت برای بازی حساس و سرنوشت‌ساز نساجی و پرسپولیس در قائمشهر نیز مشخص شده که قیمت بلیت هواداران میزبان (نساجی) ۱۰۰ هزارتومان و قیمت تعیین‌شده برای هواداران میهمان (پرسپولیس) ۲۵۰ هزارتومان است. ضمن اینکه شنیده‌ها حکایت از این دارد که نیمی از سهم هواداران نساجی تا این لحظه و تمام بلیت طرفداران پرسپولیس در عرض دو دقیقه خریداری و سایت نیز دچار اختلال شده است.

کد خبر 661619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرپارسا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 0
    عالی