دو خروجی بایرن‌مونیخ در تابستان مشخص شدند

ظاهراً سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، قصد دارد سادیو مانه و ژائو کانسلو را در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ از لیست خود کنار بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سادیو مانه و ژائو کانسلو ملی‌پوشان سنگالی و پرتغالی بایرن‌مونیخ در آستانه جدایی از آلیانز آره‌نا قرار دارند. مانه در تابستان ۲۰۲۲ از لیورپول وارد آلمان شد، درحالی که کانسلو در ژانویه به صورت قرضی از منچسترسیتی جذب شد.

هیچکدام از این دو بازیکن، طی دوران حضور خود در بایرن، موفق عمل نکرده‌اند. رسانه Sky Deutschland اکنون گزارش می‌دهد که هر دو می‌توانند از جمع باواریایی‌ها جدل شوند، مانه که تقریباً تمام افتخارات مهم را با لیورپول کسب کرده بود، در ۳۷ بازی برای بایرن فقط ۱۲ گل و ۶ پاس گل به ثمر رساند، و البته پس از بازی مقابل منچسترسیتی به میزبانی ورزشگاه اتحاد، با هم‌تیمی‌اش لروی سانه درگیر شد.

گفته می‌شود توماس توخل، سرمربی جدید بایرن، از فرم بازی کانسلو و مانه، راضی نیست. کانسلو از زمان پیوستن به باواریایی‌ها، نیمکت نشینی‌های زیادی را تجربه کرده و حتی سیتی حاضر است در ازای دریافت پول کم، اجازه خروج ستاره‌اش را بدهد. این درحالی است که بازیکن ۲۸ ساله سیتیزن‌ها با بارسلونا نیز در ارتباط است.

در همین حال، مانه ممکن است به باشگاه‌هایی در لیگ‌برتر پیشنهاد شود، چراکه این تیم‌ها بهترین انتخاب ممکن برای پرداخت دستمزد بالای او هستند. گفته می‌شود که نیوکاسل، منچستریونایتد، وستهم و برایتون احتمالاً برای این مهاجم ۳۱ ساله اقدام خواهند کرد.

کد خبر 661615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.