توسعه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های دولت سیزدهم است

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: توسعه شهرک های صنعتی یک اولویت مهم برای دولت سیزدهم و اقدامات موثری در این بخش انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، علی رسولیان روز _سه‌شنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ در نشست بررسی و پیگیری وضعیت و مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی رباط کریم اظهار کرد: مجوزهای لازم برای تخصیص اراضی به شهرک‌های صنعتی رباط کریم اخذ و آمادگی توسعه فراهم است.

وی افزود در دو سال گذشته ۱۲ هزار هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی الحاق شده که نسبت به مدت مشابه دوسال قبل تر از آن رشد ۲۳۱ درصدی داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: شهرستان رباط کریم از جمله مناطقی است که رشد سرمایه گذاری صنعتی در آن قابل توجه است به همین منظور توسعه شهرک‌های صنعتی رباط کریم و تأمین زیرساخت‌ها با توجه ویژه ای پیگیری و درحال انجام است.

رسولیان درجهت اخذ مجوز برای ایجاد شهرک فناوری در اراضی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اعلام آمادگی کرد و گفت: با هدف توسعه شهرک‌های صنعتی و با ایجاد شهرک فناوری در اراضی کنار فرودگاه امام خمینی (ره) و تخصیص آن به شرکت‌های دانش بنیان، هایتک، نوآور و فناور می‌توانند ضمن تولید، محصولات خود را در قالب نمایشگاه در این شهرک عرضه کنند.

وی در خصوص توسعه شهرک‌های صنعتی در حوزه شهرستان رباط کریم با اعلام اینکه برای شهرک‌های صنعتی پرند و نصیرآباد امکان توسعه وجود دارد بیان داشت: ۱۳۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی پرند در نظر گرفته شده که در حال تأمین زیر ساخت و ارائه به فعالان اقتصادی است و برای سایر شهرک‌های صنعتی در این حوزه نیزدر حال پیگیری توسعه این مناطق صنعتی هستیم.

کد خبر 661613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.