۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
اسطوره رم مامور مذاکره با آقای خاص

فرانچسکو توتی، اسطوره رم، معتقد است که می‌تواند ژوزه مورینیو را متقاعد کند که در این باشگاه بماند و آقای خاص باید به پاری‌سن‌ژرمن جواب منفی دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرانچسکو توتی که کل دوران ۲۴ ساله و باورنکردنی خود را در باشگاه رم ایتالیا گذراند، علیرغم گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است آقای خاص تیم را ترک کند، مطمئن است که مورینیو، تابستان امسال نیز در جمع گرگ‌ها باقی خواهد ماند.
این درحالی است که نام سرمربی سابق چلسی و رئال‌مادرید، به باشگاه PSG پیوند خورده است.

توتی در حاشیه یک تورنمنت تنیس در رم، گفت: "اگر قضیه مورینیو به من بستگی داشت، راحت‌تر بود. من نمی‌دانم ژوزه با باشگاه چه صحبتی داشته و نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئنم دو طرف، بهترین تصمیم خواهند گرفت.»

رم این هفته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف بایرلورکوزن می‌رود. گرگ‌ها دیدار رفت را ۱ بر صفر برده‌اند. با برتری احتمالی برابر آلمانی‌ها، شاید بتوان دومین قهرمانی اروپایی مورینیو طی چند سال اخیر را با رم شاهد بود، این درحالی است که آقای خاص، سال گذشته اولین قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفته است. توتی در مورد آن افزود: هنوز ۹۰ دقیقه باقی مانده است تا به هدفی که همه می‌خواهیم، برسیم، این بازی بسیار مهم و شبیه یک فینال است.

رم پنجشنبه شب به آلمان سفر می‌کند تا احتمالاً بتواند بلیط فینال لیگ اروپا را بدست آورد.

کد خبر 661585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.