ایجاد سازمان هوشمند با کمک فناوری‌های نوین از برنامه‌های ثبت‌احوال است

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این سازمان مسئولیت پاسداری از هویت کشور را دارد، گفت: از برنامه‌های جدی ما ایجاد سازمان هوشمند و مجازی با کمک فناوری‌های نوین است و پیوند سازمان با دانشگاه می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان ثبت‌احوال کشور، هاشم کارگر در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان ثبت‌احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سازمان ثبت‌احوال یکی از قدیمی‌ ترین سازمان‌های حاکمیتی در کشور است و توانسته با پاسداری از هویت ملی خدمات گوناگونی را به میهن اسلامی‌مان ارائه دهد.

وی افزود: اگر بخواهیم یک چشم‌انداز و برنامه‌ریزی صحیحی برای آینده داشته باشیم باید مبتنی بر پژوهش و مبانی علمی باشد.

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور با بیان اینکه برنامه‌های سازمان بر مبانی علمی و مطالعات راهبردی تدوین و اجرا می‌شود، گفت: این امر ثابت شده که اگر بخواهیم در مسیر صحیح پیش برویم باید از توان علمی کشور در همه زمینه‌ها بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه جهان اسلام است، تصریح کرد: این دانشگاه از توان علمی و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که ما می‌توانیم در زمینه خدمات هویتی و حرکت به سمت هوشمندسازی سازمان از آن بهره‌مند شویم.

کارگر ادامه داد: این مسیر تنها به موضوعات هویتی ختم نمی‌شود و در بسیاری از همکاری‌های پژوهشی برای ارتقای سرمایه اجتماعی کشور استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت‌احوال مسئولیت پاسداری از هویت کشور را دارد، اضافه کرد: از برنامه‌های جدی ما ایجاد سازمان هوشمند و مجازی با کمک فناوری‌های نوین است و پیوند سازمان با دانشگاه می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور درباره مسئولیت ثبت‌احوال گفت: در ثبت‌احوال مسئولیت پاسداری از هویت ملی و وظیفه استفاده از فناوری‌های نوین را توأمان داریم و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه و در پیوند دادن این دو مسئولیت به هم بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد افتخارات بزرگی برای کشور تاکنون داشته و یکی از نهادهای برخاسته از انقلاب اسلامی است.

کد خبر 661534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.