مسئله فلسطین از اهداف نهضت امام خمینی(ره) بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسئله فلسطین از اهداف اصلی نهضت امام خمینی (ره) بوده است، گفت: امروز شاهد به ثمر رسیدن محور مقاومت هستیم.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- در جشن مقاومت و رونمایی از فراخوان دور دوم جایزه جهانی ادبیات فلسطین که با حضور مهمانان داخلی و خارجی و فعالان حوزه مقاومت در نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقاتی که چند روز قبل رخ داد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست و خواهان آتش بس شد، یک پیروزی بزرگ برای مقاومت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین از اهداف اصلی نهضت امام خمینی (ره) است، افزود: در چهار دهه کم نبودند طعنه زنانی که ما را شماتت می‌کردند و طرفداران مقاومت روزهای سخت و غریبانه حتی در بین گروه‌های اسلامی داشتند، برخی اسلحه را کنار گذاشتند و زیتون در دست گرفتند و سمت رژیم اسرائیل رفتند اما نیروهای مقاومت قهرمانانه در کرانه باختری جواب آنان را دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسئله فلسطین از اهداف اصلی نهضت امام خمینی (ره) بوده است، گفت: امروز شاهد به ثمر رسیدن محور مقاومت هستیم.

وی در خصوص جایزه جهانی فلسطین تصریح کرد: سال گذشته اختتامیه دوره اول جایزه جهانی ادبیات فلسطین در لبنان برگزار شد و به کتاب‌های خوبی دست پیدا کردند.

اسماعیلی ادامه داد: خدا را شاکریم که دوره اول جایزه جهانی فلسطین به خوبی اجرا شد، در وهله اول که کار به اهداف ترسیمی رسید، مشکل به نظر می‌رسید؛ اما با اخلاص نیروهای جهادی این کار به بهترین صورت در لبنان و حوزه جهان عرب با مشارکت بخش‌های مختلف اتفاق افتاد.

منبع: ایرنا

کد خبر 661533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.