تصویب مرحله دوم طرح تفصیلی شهر در سال جاری

شهردار ورزنه گفت: سال گذشته مرحله نخست طرح تفصیلی شهر در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید؛ قرارداد مرحله دوم این طرح نیز منعقد شده است و تا پایان سال جاری به سرانجام خواهد رسید.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سال گذشته ورزنه به عنوان شهر تالابی انتخاب و ظرفیت خوبی در جذب گردشگر بین‌الملی ایجاد شد، اظهار کرد: با همکاری میراث فرهنگی بررسی اجرای طرح اطلس گردشگری ورزنه به عنوان شهر گردشگری شرق استان اصفهان انجام شد و شهرداری پیگیر ایجاد خانه‌های بوم‌گردی است.

وی افزود: سال گذشته به منظور توسعه شهر، فاز نخست بلوار دانشگاه و امام حسین (ع) به صورت کامل اجرا شد و تکمیل باغ بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار ورزنه خاطرنشان کرد: مطالعات طرح تفصیلی و طرح‌های زیرسازی شهر رها شده بود که سال گذشته مرحله نخست طرح تفصیلی شهر در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید؛ قرارداد این طرح منعقد شده است و تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید.

اخگر گفت: بودجه شهر میان محلات به نحو عادلانه‌ای توزیع نشده است و حجم بالای اقدامات عمرانی در بافت جدید شهر انجام می‌شود؛ لذا شهرداری در بافت قدیم شهر پروژه لکه‌گیری و آسفالت معابر و احداث پارک را با تخصیص عادلانه بودجه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه املاک و مستندات شهرداری که مغفول مانده بود تعیین تکلیف شده است، گفت: یکی از دلایل عقب ماندگی شهر توزیع ناعادلانه خدمات است که موجب نارضایتی شهروندان می‌شود و تلاش داریم توزیع عادلانه خدمات را در سال جاری عملیاتی کنیم.

کد خبر 661497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.