امیدآفرینی از محورهای فعالیت روابط عمومی‌های مناطق آزاد است

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تأکید بر اینکه اهداف مناطق آزاد بدون حضور قدرتمند و هوشمندی روابط عمومی محقق نمی‌شود، گفت: اقدامات و برنامه‌های در عیار بین‌المللی، بسیج همه امکانات داخلی و خارجی و امیدآفرینی از محورهای فعالیت روابط عمومی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.

‌به گزارش ایمنا، حجت الله عبدالملکی امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- در دومین روز از نشست مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در قالب شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی این مناطق به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با اشاره به محورهای فعالیت رسانه‌ای غرب در مسیر استیلای استعمار سایر جوامع در چارچوب جریان‌های نظری اقتصاد جهانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی با تکیه بر نظریه ولایت فقیه مبنای تعارض و تقابل با نظریات غربی بوده و ظرف سال‌های گذشته به نماد مقاومت و پایداری در برابر یک جانبه‌گرایی بر اساس مبانی اسلام راستین تبدیل شده است.

وی با ارائه تحلیلی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جایگاه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با تبیین ابعاد مختلف منشور مقام‌سازی اقتصاد کشور افزود: تعریف راهبرد اقتصاد مقاومتی به معنای ورود به اقتصاد جهانی از موضع قدرت بر اساس ظرفیت‌های موجود در تولیدات دانش بنیان و فناور کشور است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تأکید بر اینکه اهداف مناطق آزاد بدون حضور قدرتمند و هوشمندی روابط عمومی محقق نمی‌شود، تصریح کرد: کار حرفه‌ای، هم‌افزایی میان سازمان‌ها و روابط عمومی‌های مناطق، اقدامات و برنامه‌های در عیار بین‌المللی، بسیج همه امکانات داخلی و خارجی و در نهایت امیدآفرینی پنج محور فعالیت روابط عمومی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.

منبع: فارس

کد خبر 661486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.