شهداب ایران ۳ _ کام‌ایر افغانستان ۰ / دومین پیروزی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا

شهداب ایران دومین بازی خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا را با پیروزی مقابل نماینده افغانستان پشت‌سر گذاشت و برای صدرنشینی در گروه B مرحله مقدماتی برابر نماینده چین‌تایپه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از روز _یک‌شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ به میزبانی بحرین آغاز شده و به‌مدت هشت روز ادامه دارد. در نخستین روز این رقابت‌ها تیم‌های خایپیل (یمن)، تایچونگ بانک (چین‌تایپه)، پلیس اسپورت (قطر)، سانتوری سانبردز (ژاپن)، کورین‌ایر جومبوز (کره‌جنوبی)، الاهلی (بحرین)، اسپورتینگ (کویت) و شهداب ایران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

همچنین در اولین دیدار از دومین روز رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا شهداب ایران از ساعت ۱۲ امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ به مصاف کام‌ایر افغانستان رفت.

مهدی مهدوی (کاپیتان)، یونس قلیچ‌نیازی، محمد صادقی، سعید جواهری، محمد ولی‌زاده و مهرداد بابایی ترکیب آغاز کننده تیم شهداب در این مسابقه بودند و علی اصغر میر حسینی به عنوان لیبرو در ترکیب حضور داشت.

در این دیدار شاگردان محمدرضا تندروان با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ حریف را مغلوب خود کردند تا پس از کسب دو پیروزی فردا _سه‌شنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۴:۳۰ برابر تایچونگ‌بانک (چین‌تایپه) به میدان بروند.

به گزارش ایمنا، شهداب یزد که صعود خود به مرحله بعد را تقریباً قطعی کرده‌اند در صورت برد برابر نماینده چین‌تایپه به‌عنوان صدرنشین گروه B مرحله مقدماتی به یک‌هشتم نهایی صعود خواهند کرد.

کد خبر 661441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.