الحاق ۴ هزار هکتار زمین به شهر

شهردار ورزنه گفت: شهرداری در راستای اجرای طرح مسکن ملی، سال گذشته چهار هزار هکتار زمین به شهر الحاق کرده که تحویل متقاضیان احداث مسکن شده است.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری ورزنه بر مبنای ۱۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شد که بر اساس ظرفیت‌های تعریف شده به صورت صددرصد تحقق یافت.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از مطالبات شهروندان است، افزود: سال ۱۴۰۱ چهار هزار تن آسفالت در بخش ترمیم ترانشه‌ها و لکه‌گیری معابر پخش شد.

شهردار ورزنه خاطرنشان کرد: سال گذشته پروژه نیمه‌تمام بلوار سردار سلیمانی به طول یک کیلومتر شامل زیرسازی، کانیوگذاری و جدول‌گذاری معابر، آسفالت و تأمین روشنایی با هزینه چهار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخگر با بیان اینکه سه پارک محلی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزنه شهری گردشگری است، به منظور ارائه خدمات رفاهی سرویس‌های بهداشتی در پارک‌های شهر احداث شد و فاز نخست پروژه پارک شهر کلنگ‌زنی شد که تاکنون ۴۰ درصد آن اجرا شده است و تلاش داریم سال جاری به اتمام برسد.

وی گفت: در حوزه توسعه فضای سبز با توجه به کمبود منابع آب شهر و آبیاری به روش سنتی با انتخاب مشاور مطالعات آبیاری فضای سبز به سرانجام رسید و در سال جاری اجرا خواهد شد.

شهردار ورزنه افزود: شهرداری در راستای اجرای طرح مسکن ملی، سال گذشته چهار هزار هکتار زمین به شهر ورزنه الحاق و تحویل متقاضیان ساخت مسکن شد.

کد خبر 661430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.