نیروی انتظامی و هلال‌احمر برای خدمت به مردم در یک راستا قرار دارند

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نیروی انتظامی و هلال‌احمر در زمینه خدمت به مردم در یک راستا قرار دارند و بی‌تردید همکاری مشترک دو مجموعه می‌تواند منشأ خیر بسیاری برای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردارمنوچهر امان‌اللهی امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری با قدردانی از خدمات کارکنان، داوطلبان، نیروهای امدادی و جوانان عضو هلال‌احمر استان اظهار کرد: نیروی انتظامی و هلال‌احمر در زمینه خدمت به مردم در یک راستا قرار دارند و بی‌تردید همکاری مشترک دو مجموعه می‌تواند منشأ خیر بسیاری برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه امدادرسانی و کمک به حادثه‌دیدگان از جمله اقدامات متعالی و خداپسندانه‌ای است که به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و جمعیت هلال‌احمر به بهترین نحو ممکن نسبت به انجام آن اهتمام می‌ورزد، افزود: هرجا نیاز به کمک باشد به ویژه در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، جمعیت هلال‌احمر با نیروهای داوطلب خود می‌درخشد؛ چراکه صداقت از عوامل اصلی اعتماد و ایمان موردنیاز مردم است که در بین این قشر زحمتکش هویدا بوده و کار در هلال‌احمر توأم با ایثار است.

مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در کنار نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌های امدادی هستند که با تمام توان وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند.

وی تاکید کرد: هرجا که امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حال خدمت‌رسانی هستند، حضور و پشتیبانی نیروهای انتظامی عامل قوت قلب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: مردم به خوبی نیاز به حفظ امنیت را درک کردند، چراکه نیروهای انتظامی حافظ جان، مال و وطن آن‌ها خواهند بود؛ همچنین دو دستگاه خدمات‌رسان جمعیت هلال‌احمر و نیروی انتظامی در یک مسیر با اهداف مشخص وظیفه سنگین خدمت‌رسانی را برعهده دارند.

کد خبر 661421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.