گلزنی مهدی طارمی به ۲۴ تیم پرتغالی! / ریوآوه گزینه بعدی می‌شود؟

مهدی طارمی با گلزنی مقابل کاساپیا حالا دروازه ۲۴ تیم پرتغالی را باز کرده و حالا فقط ریوآوه باقی‌ مانده که ستاره ایرانی دروازه‌ آن را را نگشوده است و چنانچه این امر محقق شود، طارمی به یک رکورد ویژه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پورتو و کاساپیا در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال بامداد امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در نهایت شاگردان سرجیو کونسیسائو به سختی و با پیروزی دو بر یک، سه امتیاز مهم را در خانه نگه داشتند تا همچنان با فاصله چهار امتیازی نسبت به بنفیکای صدرنشین، دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر به قهرمانی امیدوار باشند.

مهدی طارمی، مهاجم گلزن و ستاره کلیدی پورتو در این بازی موفق شد برای تیمش گلزنی کند، شماره ۹ ایرانی پورتو با گلزنی مقابل کاساپیا، بیست‌وچهارمین قربانی‌اش را در فوتبال پرتغال مشخص کرد. طارمی حالا از میان ۲۵ تیمی که در لیگ پرتغال حضور داشته‌اند، ۲۴ تیم را از زیر تیغ گلزنی‌های خود عبور داده و تنها یک تیم دیگر باقی‌مانده است.

ستاره پورتو که از ریوآوه به قهرمان پرتغال نقل مکان کرد، هنوز نتوانسته است دروازه این تیم را با پیراهن پورتو باز کند و اگر در آینده بتواند مقابل ریوآوه هم گل بزند، به مهاجمی تبدیل می‌شود که به تمام تیم‌های حاضر در لیگ پرتغال گل زده است و یک رکورد خارق‌العاده از خود در تاریخ به‌جای خواهد گذاشت.

کد خبر 661382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.