ستاره پرحاشیه، خواهان جدایی از پاری‌سن‌ژرمن

نیمار به اطرافیانش گفته است که می‌خواهد تابستان امسال پاری سن ژرمن را ترک کند، زیرا تنش‌ها با هواداران این باشگاه در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رغم اصرار نیمار مبنی بر اینکه می‌خواهد در PSG بماند، حالا با جدایی احتمالی از باشگاه فرانسوی، مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال، رسانه Le Parisien گزارش می‌دهد که اعتراض هواداران پی اس جی رو به روی خانه این بازیکن برزیلی، شرایط را تغییر داده است و او اکنون می‌خواهد از فرانسوی‌ها جدا شود. همچنین به نظر می‌رسد نیمار دوست دارد به لیگ‌برتر برود و ظاهراً چلسی، منچستریونایتد و نیوکاسل به دنبال جذبش هستند.

نیمار و لیونل مسی بارها در این فصل مورد انتقاد هواداران و کارشناسان پی اس جی در رسانه‌های فرانسوی قرار گرفته‌اند. گروه اولتراها علاوه بر برپایی اعتراض جلوی خانه او در این ماه، مقابل دفتر مرکزی باشگاه هم تجمع کردند تا خشم خود را از این دو ستاره آمریکای جنوبی اعلام کنند.

پاری سن ژرمن با مشاوره‌های لوئیس کامپوس که سال گذشته تلاش کرد تا خروج نیمار را تسریع کند، آماده بود تا ستاره سابق بارسلونا را کنار بگذارد. مشکلات مصدومیت این مرد پر حاشیه، به شدت مانع موفقیت او در پایتخت فرانسه شده است. بازیکن PSG در ماه فوریه تحت عمل جراحی مصدومیت مچ پا که در بازی با لیل متحمل شده بود، قرار گرفت.

ضمن اینکه پاری سن ژرمن قرار است مسی را که قراردادش در انتهای فصل تمام می‌شود، از دست بدهد. روابط بین این بازیکن آرژانتینی و باشگاه با سفر غیرمجازی که لئو به عربستان سعودی داشت، شدیداً سرد و حتی مسی با تنبیه دوهفته‌ای رو به رو شد. نام او با بازگشت به بارسلونا در مرتبط بوده است، اما اینتر میامی و الهلال عربستان نیز علاقه‌مند به جذبش هستند.

بازی بعدی PSG در لیگ فرانسه‌، روز بیست‌ویکم می مقابل اکسر برگزار می‌شود، و نیمار باید از بیرون زمین شاهد نمایش هم‌تیمی‌هایش باشد.

کد خبر 661341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.