آرسنال ۰ - ۳ برایتون / بر باد رفته! 

تیم آرسنال با قبول شکستی سنگین برابر شاگردان دی زربی جام را به منچستر سیتی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیدهای قهرمانی آرسنال با شکست سه بر صفر در خانه مقابل برایتون از بین رفت و شاگردان آرتتا بالاخره پذیرفتند که جام قهرمانی لیگ جزیره انگلیس را بار دیگر تقدیم به پپ و منچستر سیتی کنند.

پس از پیروزی قاطعانه منچسترسیتی برابر اورتون با نتیجه سه بر صفر، توپچی‌ها با همین نتیجه مقابل برایتون شکست خوردند تا زودتر از موعد از کورس قهرمانی پا پس بکشند و با آن وداع کنند. حالا تیم آرتتا چهار امتیاز کمتر از تیم پپ دارد و این در حالی است که سیتیزن‌ها هنوز یک بازی کمتر برگزار کرده‌اند.

در دیدار آرسنال و برایتون، تیم میزبان در تمام طول بازی نتوانست هیچگاه بر بازی به طور کامل مسلط شود و عملکرد ضعیف‌تری نسبت به شاگردان دی زربی داشت. مصدومیت زودهنگام مارتینلی به دنبال درگیری او با موزس کایسدو ضربه بزرگی به توپچی‌ها زد تا حتی حضور لئاندرو تروسارد، بازیکن سابق برایتون نیز تنها یک ضربه به تیر دروازه برای آرسنال به همراه داشته باشد، اما نتیجه به بدترین شکل ممکن برای تیم دوم جزیره رقم بخورد.

شاگردان روبرتو دی زربی در طول مسابقه موقعیت‌های بیشتری خلق کردند و مالکیت توپ بیشتری داشتند. مرغ‌های دریایی در شروع نیمه دوم با سانتر پرویس استوپینان و ضربه سر انسیسو توانستند برای اولین بار قفل بازی با بشکنند.

در ادامه میکل آرتتا که به دلیل شکایت به داور جریمه شده بود، توماس پارتی و ریس نلسون را به زمین فرستاد تا بتواند تغییری در روند بازی ایجاد کند اما در نهایت تعویض‌های او برای تیمش ثمری نداشت. با این حال در آن سوی میدان، تعویض برای برایتون سودمند بود و دنیز اونداو روی اشتباه تروسارد موفق شد دروازه رمزدیل را باز کند.

و در پایان بازی نیز، استوپینان نمکی بر روی زخم آرسنال پاشید و با گلزنی در وقت‌های تلف شده، کار توپچی‌ها را در مسابقه و لیگ تمام کرد. با پیروزی منچسترسیتی در دیدار هفته آینده‌اش برابر چلسی، این تیم قهرمان جزیره خواهد شد و دیگر آرسنال کاری از دستش بر نمی‌آید.

توپچی‌ها که در بازی‌های خود به تمام امتیازات نیاز داشتند در دیدار برابر برایتون نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. تعویض‌های آرتتا جواب نداد و این واقعیت که اودگارد، ژسوس و ژاکا از زمین مسابقه تعویض شدند، نشان از ناآمادگی بازیکنان لندنی داشت.

به این ترتیب آرسنال در این فصل ۲۳ گل در خانه خود در لیگ برتر دریافت کرده است. از زمان نقل مکان به ورزشگاه امارات، تنها در فصل ۲۰-۲۰۱۹ تیم آرسنال گل‌های بیشتری (۲۴) دریافت کرده است.

کد خبر 661302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.