ساختار ستاد دائمی تسهیلات سفر امسال تغییر می‌کند/ ایجاد کمپ اسکان در شرق اصفهان

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ساختار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان امسال تغییر می‌کند و شکل منظم‌تری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _ یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت ماه_ در آئین تجلیل از تلاشگران نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در ستاد نوروزی امسال یک حرکت همدلانه‌ای بین بخشی صورت گرفت، به‌طوری که در بسیاری از شاخص‌های خدماتی وضعیت بهتر و رو به رشدی را شاهد بودیم.

وی افزود: این حرکت همدلانه و هماهنگ باعث ایجاد دستاوردهایی شد که ضروری است در سال‌های آینده این اقدامات به شکل شکیل‌تر و با کیفیت‌تر ادامه پیدا کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان زودتر نسبت به سال‌های گذشته آغاز به کار کرد و این شروع زودهنگام دستاوردهای خوبی را به همراه داشت، لذا این رویه امسال ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ ساختار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تغییر خواهد کرد و شکل منظم‌تری می‌گیرد، این مهم به تصویب شورای معاونان نیز می‌رسد، اضافه کرد: این ستاد دائمی خدمات سفر زودتر نسبت به سال‌های گذشته آغاز به کار می‌کند و کمیته‌ها مسیر خود را برای برنامه‌ریزی و خدمت مشخص خواهند کرد.

بقایی اظهار کرد: در سال گذشته بعضی از مشکلات باغ فدک به عنوان تنها محل اسکان شب خواب به شکل چادر در شهر اصفهان برطرف شد و امثال در راستای کیفیت بخشی بیشتر در عرصه خدمات به گردشگران و مسافران بودجه خوبی در منطقه هفت شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است تا ساماندهی باغ فدک تسریع شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم یک کمپ اسکانی را در شرق اصفهان ایجاد کنیم و برنامه‌ریزی‌هایی را برای پاییز، زمستان و نوروز سال آینده داشته باشیم.

جانشین رئیس دائمی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به برخی از آمار و ارقام خدمات ارائه شده در این ستاد اشاره کرد و گفت: نظافت روزانه چهار میلیون و ۸۰۰ هزار متر مربع معابر شهری، رنگ آمیزی یک میلیون و چهارصد و شش هزار جدول، کاشت شش میلیون و ۲۰۰ هزار بوته گل و ۱۱۰۰ فلاور باکس در مناطق پانزده‌گانه، زیباسازی شهر با نصب صد المان نورزی، راهنمایی بیش از ۱۲ هزار خودرو، اجرای ۳۸۲ عملیات ایمنی و آتش نشانی، برگزاری ۳۰۰ رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی و اجرای ۷۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی تنها بخشی از خدمات ارائه شده در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 661299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.