هم‌تیمی هالند برای توپ طلا، به مسی رای می‌دهد!

برناردو سیلوا توضیح داده که ارلینگ‌هالند، هم‌تیمی‌اش در منچسترسیتی، چگونه می‌تواند لیونل مسی را برای دریافت توپ طلا در این فصل به چالش بکشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند با شکستن رکورد لیگ‌برتر برای زدن بیشترین گل در یک فصل، با وجود تجربه اولین فصلش در منچسترسیتی، سران فوتبال انگلیس را متحیر کرده است.
در مجموع او ۵۱ بار در ۴۷ بازی برای باشگاهش گل‌زنی کرده است و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان نه تنها انگلیس، بلکه جهان است.

با این حال، هم تیمی او، برناردو سیلوا؟ احساس می‌کند هالند هنوز آماده نیست که مسی را برای بردن توپ طلای امسال، به چالش بکشد، و مدعی شد تنها در صورتی که بچه غول نروژی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ‌برتر شود، به عنوان رقیب فوق ستاره آرژانتینی در نظر گرفته می‌شود.

سیلوا در صحبت با فرانس فوتبال گفت: "اگر هالند قهرمان لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان شود، می‌توانید او را در رقابت کسب توپ طلا قرار دهید، این قضیه درمورد وینیسیوس هم صدق می‌کند. در کل بین مسی و قهرمان لیگ قهرمانان، تا این لحظه من به مسی رأی می‌دهم.

مسی این فصل، در ۳۸ بازی برای پاری سن ژرمن ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۱۹ پاس گل داده است. او سال گذشته آرژانتین را به سومین قهرمانی خود در جام‌جهانی قطر رساند، جایی که هفت بار گلزنی کرد و برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود، توپ طلای رقابت‌ها را از آن خود کرد. با توجه به اینکه لئو قهرمانی فوق‌العاده‌ای را کسب کرده، و به زودی عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت، مسی در حال‌حاضر یکی از گزینه‌ها برای کسب این جایزه معتبر است.

کد خبر 661254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.