احتمال انتقال مسی به MLS یا عربستان، بیشتر از بارسلونا است

رونالد کومان، بازیکن و مربی سابق بارسلونا معتقد است که لیونل مسی قبل از بازگشت به نیوکمپ، راهی MLS یا خاورمیانه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اهداف آینده لئو مسی ایجاد شده است، زیرا قرارداد دو ساله او با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد. مسی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمدید قراردادش ارائه نکرده است، به این معنی که در تابستان امسال، چالش جدیدی در پیش خواهد بود. البته در خبرها، احتمال بازگشت به کاتالونیا مطرح شده است، اما کومان معتقد است که اسطوره آرژانتینی در نهایت به آمریکا یا عربستان‌سعودی خواهد رفت.

کومان که بین اوت ۲۰۲۰ تا تابستان ۲۰۲۱ با لیونل مسی کار می‌کرد، به ESPN گفت: "فکر نمی‌کنم مسی به بارسلونا بازگردد. سرخیو بوسکتس از تیم می‌رود، جوردی آلبا هم نمی‌ماند، این سه نفر، دوستان خوبی هستند. اگر آنها با هم به میامی یا عربستان‌سعودی بروند تعجب نمی‌کنم.

کشمکش‌های مالی مداوم در بارسلونا، باعث می‌شود که آن‌ها در کنار هر هدف دیگری، مسی را به خدمت بگیرند و کومان معتقد است که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، در حال صحبت کردن با اسطوره آبی‌اناری‌ها است زیرا می‌خواهد رابطه‌اش با او را بهبود بخشد. رئیس بارسلونا الان تحت فشار است، کسانی او را مسئول خروج غافلگیرکننده لئو می‌دانند. این مرد هلندی افزود: "لاپورتا می‌خواهد چهره خود را حفظ کند زیرا او به عنوان مردی شناخته می‌شود که مسی را رها کرد. "

نام مسی، مدتی است که با اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام بوده، مرتبط است، درحالی که گفته می‌شود تیم الهلال، پیشنهاد قراردادی رکوردشکن به ارزش ۴۰۰ میلیون پوند (۴۹۸ میلیون دلاری) را برای این فوق ستاره ۳۵ ساله آماده کرده است.

کد خبر 661253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.