رشد ابعاد شخصیتی دانش‌آموزان در گرو ورزش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان اگر به ورزش توجه کنند، به سایر ابعاد رشد شخصیتی نیز دست پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمدرضا ابراهیمی در مراسم اختتامیه برنامه فرهنگی دختران آفتاب (ویژه برنامه ورزشی دختران مدارس عشایری)، اظهار کرد: علاج واقعی بسیاری از بیماری‌ها تندرستی است و این جز با ورزش مسیر نمی‌شود.

وی ادامه داد: سمیرم عشایر سلحشوری دارد که همواره در تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند و افراد بسیاری در طول تاریخ از این خطه خوش درخشیدند و دانش‌آموزان توجه دارند که اگر به ورزش توجه کنند، به سایر ابعاد رشد شخصیتی نیز دست پیدا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: رصدهای آموزشی و تربیتی شهرستان سمیرم نسبت به گذشته رشد داشته است اما جایگاه فعلی منزلت آموزش و پرورش این شهرستان نیست و همه مسئولان باید به ارتقای این مجموعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه با تدوین ویژه‌برنامه‌هایی، فرصت تابستان باید دیده شود تا دانش‌آموزان به بهترین نحو از آن بهره ببرند، خاطرنشان کرد: امسال رویکرد تکریم مقام معلم ویژه بود که مجموعه مدیریتی استان اهتمام و تلاش ویژه‌ای را انجام دادند.

کد خبر 661240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.