رهبر انقلاب: به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد

رهبر معظم انقلاب در پایان بازدید از نمایشگاه کتاب فرمودند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.

به گزارش ایمنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب ساعتی پیش در پایان بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما، فرمودند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: خیلی خرسندم که این توفیق را پیدا کردم امسال در این نمایشگاه شرکت کنم. این نمایشگاه، یعنی نمایشگاه کتاب که هر سال تشکیل می‌شود یک همایش عظیم مردمی است که جنبه غالب آن جنبه فرهنگ است و این مسئله خرسندکننده است.

ایشان همچنین افزودند: آنچه امسال در این نمایشگاه خرسندکننده بود این بود که اولاً جمعیت زیادی دیده می‌شود. هم در آمارهایی که به من دادند تعداد جمعیتی که این چند روز آمدند، خیلی خوب بوده است و مقدار کتابی هم که خریداری شده خیلی خوب بوده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ با حضور در مصلای تهران از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

منبع: فارس

کد خبر 661229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.